دراگون بت کردستان نایب قهرمان کشور شد

تیم دراگون بوت بانوان و آقایان شاماران کانو کردستان در رقابت های لیگ کشوری عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

شاماران

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، مرحله سوم و چهارم رقابت های لیگ دراگون‌ بوت آقایان و بانوان کشوربه مدت 2 روز در دریاچه آزادی تهران برگزار شد و ورزشکاران در دو بخش رده سنی آزاد و رده سنی بالای ۴۰ سال با هم به رقابت پرداختند.
باشگاه شاماران نماینده کردستان در این رقابتها بود که در رقابت های ۱۰۰۰ متر رده آزاد بخش آقایان با زمان ۴:۴۴.۳۳ دقیقه مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد، در دراگون‌ بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد نیز تیم شاماران کانو کردستان با زمان ۲:۱۵.۱۷ دقیقه عنوان دوم را به خوداختصاص داد.
پایان این رقابت‌ها در رده سنی آزاد ملوان نداجا با ۵۶ امتیاز قهرمان شد ، شاماران کانو کردستان با ۳۸ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و طوفان بسیج دریایی ندسا و سکان تهران با ۲۷ امتیاز مشترکا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.
در بخش بانوان شاماران کانو کردستان در بخش بانوان رده سنی بالای ۴۰ سال عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و در رده سنی آزاد نیز عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است؛ تیم بانوان شاماران کانو کردستان با این عنوان موفق به کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی چین شدند و نمایندگان قایقرانی کردستان در بخش آقایان جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهان را بدست آوردند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11311

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار