دانش‌آموزان کردستانی با اقتدار بر بام فوتسال ایران ایستادند

کردستان، نگین فوتسال دانش آموزی کشور

در یک رقابت نفس‌گیر و دیدنی، تیم فوتسال دانش‌آموزی کردستان با شکست دادن تمامی حریفان خود، به مقام قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت. این تیم با نمایش قدرتمند و روحیه جنگندگی، توانست حریفان سرسخت خود را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارد و در نهایت در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 2 تیم البرز را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

فوتسال دانش آموزی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، کردستانی‌ها در مراحل مختلف مسابقات، با چالش‌های مختلفی روبرو شدند که مهم‌ترین آن‌ها، پیروزی در ضربات پنالتی‌های حساس بود. این تیم با خونسردی و مهارت بالای بازیکنان خود، توانست از این مراحل سخت عبور کند و به فینال راه یابد.
زانیار رشیدزاده به عنوان مربی و محمد ویسی به عنوان سرپرست تیم، نقش بسیار مهمی در موفقیت این تیم داشتند. آن‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد روحیه بالای تیمی، توانستند بهترین عملکرد را از بازیکنان خود بگیرند.
قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزی کردستان، نشان از استعداد و پتانسیل بالای ورزشکاران این استان دارد و امیدواریم این موفقیت، آغازگر مسیر موفقیت‌های بیشتر برای ورزش کردستان باشد.
مسابقات فوتسال دانش آموزی متوسطه اول با حضور 28 استان به میزبانی تبریز برگزار شد.
تیم کردستان در مرحله مقدماتی و بازی اول خود با نتیجه 4- 3 تیم مرکزی را شکست داد، در بازی دوم 2 بر صفر اردبیل را مغلوب کرد در آخرین بازی نیز 1 بر صفر اصفهان را از پیش رو برداشت.
دانش آموزان کردستانی در مرحله ۱/۱۶ به مصاف تیم همدان رفت که در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4- 2 حریف خود را شکست دهد راهی مرحله ۱/۸ شد که در این مرحله نیز با آذربایجان شرقی دیدار کرد پس از تساوی بازی در وقت قانونی در ضربات پنالتی 6- 5 به پیروزی رسید راهی مرحله نیمه نهایی شد.
تیم کردستان برای رسیدن به فینال تیم خراسان رضوی را با نتیجه 5- 3 در ضربات پنالتی مغلوب کرد به دیدار پایانی راه یافت.
تیم دانش آموزی کردستان در بازی فینال با نتیجه 3 بر 2 تیم البرز را شکست داد با اقتدار عنوان قهرمانی فوتسال دانش آموزی کشور را کسب کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11394

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار