کردستان میزبان شایسته جام پرچم

رقابت‌های بخش بانوان دومین دوره مسابقات مینی فوتبال قهرمانی روستاییان کشور تحت عنوان جام پرچم به مدت 5 روز در شهر سنندج و در زمین چمن ورزشی دانشگاه کردستان برگزار شد.

جام پرچم

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز،24 تیم مینی فوتبال به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور در بخش بانوان در این مسابقات حضور داشتند و تیم کردستان به عنوان میزبان دو تیم در این رقابت‌ها داشت.

پس از ۵ روز رقابت بین دختران روستاییان سراسر کشور تیم فارس توانست عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت‌های مینی فوتبال بانوان روستایی کشور را کسب کرد و جام پرچم را به خانه برد، تیم ایلام عنوان دوم را کسب کرد، تیم خوزستان نیز رده سوم را به خود اختصاص دادند و خراسان جنوبی نیز صاحب کاپ اخلاق شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:
ورزش‌های همگانی اولویت ما برای ارتقاء سلامت بانوان ایرانی است
آیین اختتامیه این مسابقات با حضور «مریم کاظمی پور» معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل معاونت ورزش بانوان، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان و معاون دفتر توسعه ورزش روستایی این وزارتخانه و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
«مریم کاظمی پور» معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در مراسم پایانی مسابقات مینی فوتبال قهرمانی بانوان روستایی کشور در سنندج عنوان کرد: دختران برخاسته از مراکز روستایی و عشایری کشور در رشته مینی فوتبال رقابت بسیار خوب و سالمی را برگزار کردند.
«کاظمی پور» از میزبانی شایسته کردستان از این رقابت‌ها قدردانی کرد و گفت: این استان شاهد میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در سطح ملی است و پس از مسابقات جام پرچم نشست روسای گروه ورزش بانوان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور در سنندج برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ورزش همگانی برای ارتقای سلامت دختران و بانوان کشور در اولویت است، به حضور پررنگ بانوان ایرانی در المپیک پاریس اشاره و برای موفقیت کاروان ورزشکاران کشورمان در این رویداد مهم آرزوی سربلندی کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دخترانی که آینده ساز ورزش کشور هستند و اوقات فراغت خود را به واسطه امر مهم ورزش غنی می‌کنند آینده ای روشن را رقم خواهند زد.
وی از حمایت‌ها و زحمات رییس دانشگاه کردستان که زمین چمن ورزشی این مجموعه را در اختیار برگزاری این مسابقات قرار داده بود قدردانی کرد و گفت: باید از تمامی مسئولینی که ورزش را یک نهاد ملی می‌دانند و برای توسعه و ترویج آن در جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان :
میزبانی کردستان نتیجه اعتماد وزارت ورزش است

«آمنه غلام ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان روستایی کشور (جام پرچم) گفت: میزبانی کردستان از مسابقات جام پرچم نتیجه اعتماد وزارت ورزش جوانان به این استان بود و خوشبختانه توانستیم مسابقات خوبی را با شایستگی میزبانی کنیم.
وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای زن غزه، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات در کمال امنیت نتیجه فداکاری و جانفشانی شهدایی است که با گذشتن از جان خود آسایش و رفاه را برای کشورمان رقم زده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه جنایت علیه انسانیت در غزه در حال رقم خوردن است، ابراز امیدواری کرد روزی برسد که مردم بی‌دفاع غزه پیروزی خود را جشن بگیرند.
وی خاطرنشان ساخت: هر میزبانی مسابقاتی در این سطح اهمیت اگر همکاری و حمایت همه نهادهای مختلف استان نباشد شاید به سرانجام نرسد اما خوشبختانه برای این میزبانی بسیاری از ادارات و نهادهای مختلف استان در کنار دستگاه ورزش و جوانان کردستان ایستادند و حمایت کردند که در این بین دانشگاه کردستان سنگ تمام گذاشت و ما را یاری کرد تا از این میزبانی سربلند باشیم.
غلام ویسی از حمایت‌های مجموعه استانداری کردستان و به ویژه صدا و سیمای مرکز استان که پوشش مناسبی از این رویداد مهم ملی داشته و سازمان شهرداری شهر سنندج، سازمان هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی کردستان که در این میزبانی نقش بسزایی ایفا نموده‌اند، قدردانی کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11413

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار