رئیس جدید هیأت اسکی استان انتخاب شد

با رأی اعضای مجمع انتخابات علیرضا محمدی به عنوان رئیس جدید هیأت اسکی کردستان انتخاب شد.

علیرضا محمدی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ؛ مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان با حضور نایب رییس فدراسیون اسکی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ،اعضای مجمع و یک نامزد ریاست هیأت برگزار شد.
علیرضا محمدی تنها نامزد ریاست هیأت طی سخنانی علیرضا محمدی عدم توجه شایسته در دو بخش خصوصی و دولتی در گذشته و توسعه نیافتن زیرساخت های ورزش اسکی در کردستان و عدم فعالیت تنها پیست استان در شهرستان بیجار را مشکلات جدی دانست که باید گام های بلندی برای رفع آنها برداشت.
وی به وجود پتانسیل مناسب رشته ورزش اسکی در استان اشاره کرد و گفت: کردستان به دلیل جغرافیای خاص می تواند در چندین شهرستان این رشته را فعال نموده و از این ظرفیت مناسب استفاده کند.
رییس جدید هیات اسکی استان تصریح کرد: ورزشکاران کردستان در گذشته همواره جزو نفرات نخست و در رویدادهای ورزشی کشور صاحب عناوین برتر بودند و چندین اعزام به مسابقات فراملی را در سابقه خود دارند.
وی با بیان اینکه فعال نمودن پیست اسکی شهرستان بیجار برای توسعه این رشته ضروری است، اظهار داشت: باید با کمک بخش خصوصی و دولتی مشکلات و موانع رفع و در کوتاه مدت این پیست فعالیت خود را آغاز کند.
تلاش برای احیا و فعال نمودن تنها پیست اسکی استان در شهرستان بیجار، استعدادیابی در رده های پایه، آموزش مربیان و داوران، تلاش برای جذب ورزشکاران سازمان یافته و حرفه ای، تلاش برای اعزام و حضور نمایندگان استان در رقابت های کشوری، برگزاری جشنواره های استانی و ملی در شهرستان ها، ایجاد همدلی و انسجام در میان اعضای هیات استان و فعال نمودن هیات های شهرستانی از جمله برنامه های بود که رییس منتخب مجمع انتخابات هیات اسکی به عنوان برنامه های خود در چهار سال آینده عنوان کرد.
بعد از سخنان نامزد ریاست هیأت رأی گیری انجام شد و علیرضا محمدی توانست 9 رأی از 9 رأی ماخوذه را کسب کند به عنوان رئیس چهار سال ریاست هیأت اسکی کردستان انتخاب شود.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11495

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار