جامعه ورزش زورخانه ای در انتظار تغییر رئیس هیأت

پس از حدود 2 سال بلاتکلیفی هیأت ورزش‌های زورخانه ای کردستان که با سرپرست اداره می‌شود در 19 اسفند ماه سال 1402 مجتبی محمدی تنها نامزد ریاست هیأت با کسب تمام 21 رأی اعضای مجمع به عنوان رئیس این هیأت در کردستان انتخاب شود.

زورخانه

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ،پس از حدود 2 سال بلاتکلیفی هیأت ورزش‌های زورخانه ای کردستان که با سرپرست اداره می‌شود در 19 اسفند ماه سال 1402 مجتبی محمدی تنها نامزد ریاست هیأت با کسب تمام 21 رأی اعضای مجمع به عنوان رئیس این هیأت در کردستان انتخاب شود.
در تاریخ 28 مرداد ماه سال جاری در شرایطی که کمتر از 5 ماه از زمان ریاست محمدی گذشته بود 15 نفر از اعضای مجمع انتخابات طی نامه ای خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده و برکناری ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه ای شدند.
در نامه یاد شده عدم کفایت و توانمندی ریاست هیأت، عدم اشرافیت مدیریت ورزشی، تغییرات غیر کارشناسی روسای هیأت شهرستان‌ها، عدم رسیدگی به مشکل قهرمانان، تعطیلی زورخانه های سطح استان، عدم راه اندازی دفتر هیأت استان، عدم ارتباط مناسب با ارگان‌های مختلف، انتخاب دبیر غیر فنی، حذف قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش زورخانه ای استان و … از دلایل برای برکناری رئیس هیأت زورخانه کردستان عنوان شده است.
مجتبی محمدی که در زمان انتخاب به عنوان رئیس هیأت کردستان ریاست سازمان زندان‌ها استان را نیز بر عهده داشت از اول شهریور ماه به استان کرمانشاه منتقل شده است و بر طبق ماده 5 بند الف و ماده 14 بند 6-1 آیین نامه هیأت های ورزشی (رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیأت های ورزشی باید ساکن استان باشند) نمی‌تواند همچنان رئیس هیأت ورزش زورخانه ای کردستان را بر عهده داشته باشد.
حالا باید دید اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش زورخانه ای بر اساس نامه اعضای مجمع انتخابات و آیین نامه هیأت های ورزشی چه تصمیمی در مورد ریاست این هیأت در استان خواهند گرفت

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار