درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابتهای کارگران کشور

ورزشکاران کردستانی در مسابقات رشته های کشتی، دوومیدانی و داژبال کارگران کشور موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ شدند.

کارگران

به گزارش پابگاه خبری به هیز نیوز ، مسابقات داژبال قهرمانی کارگران کشور با حضور 11 تیم به میزبانی سنندج برگزار شد که در پایان تیم کردستان مقام سوم را کسب کرد و تیم آتش نشانی سنندج که با نام تیم کردستان(ب) در این مسابقات حضور پیدا کرد به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.
در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور که در بابل برگزار شد تیم کردستان موفق به کسب یک مدال طلا و 2 مدال برنز شد. در وزن ۶۵ کیلوگرم «میلاد ورمقانی» با غلبه بر کلیه حریفان خود مقتدرانه عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد، در وزن ۷۰- کیلوگرم «امید صادقی» و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم «رضا اسکندری» 2 مدال برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند.
هدایت و مربیگری تیم کردستان بر عهده «محمدعلی پیشوا» بود و «رحمت‌الله ذره‌بین» به عنوان سرپرست تیم کردستان را در این پیکارها همراهی کرد.
اما در رقابتهای دوومیدانی کارگران کشور نمایندگان کردستان موفق به کسب2 مدال طلا و یک مدال برنز شدند. «میلاد فرهادی» در ماده ۱۵۰۰ متر به مقام اول و مدال طلا رسید .«کورش ملکی» دیگر نماینده کردستان در ماده ۵۰۰۰ متر نشان برنز را از آن خود کرد و «قهرمان احمدی» در رده سنی بالای ۴۰ سال ماده ۸۰۰ متر به مدال طلا دست پیدا کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11572

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار