بازی با آبروی فوتبال کردستان در میان بی تدبیری مسئولان

آوالان بازیچه دست دلالان

تیم فوتبال آوالان کامیاران نماینده کردستان در مرحله دوم لیگ دسته سوم که دوسال در سایه بی کفایتی مسوولان ورزش استان به صورت اجاره ای در تهران بازی های خود را دنبال می کند

آوالان

تیم فوتبال آوالان کامیاران نماینده کردستان در مرحله دوم لیگ دسته سوم که دوسال در سایه بی کفایتی مسوولان ورزش استان به صورت اجاره ای در تهران بازی های خود را دنبال می کند ، در فصل اخیر حال و روز ناگواری دارد و در قعر جدول گروه دوم دست و پا می زند.این تیم که از سوی هیات مدیره کردستانی هرسال به یک دلال اجاره داده می شود و هر هفته نیز با نتایج. ضعیف پیشینه فوتبال استان را به سخره می گیرد. در تازه ترین آبرو ریزی گردانندگان این تیم و در هفته سیزدهم بایستی امروز،یکشنبه به مصاف اتحاد فومن می رفت. اما قبل از بازی اعتصاب چند بازیکن این تبم به دلیل بد قولی مالک آن در تحقق وعده های مالی،موجب شد آوالان بازی را با ۹ نفر شروع کند. بازی به دقیقه ۳۵ نرسیده بود که نماینده کردستان با نتیجه ۵برصفر از حریف عقب افتاد و در ادامه نیز با خروج سه بازیکن از این تیم. بازی ناتمام ماند تا همان نتیجه ۵بر صفر برای این بازی ثبت شود.
با توجه به اینکه این تیم با نام آوالان کامیاران کردستان در مسابقات حضور دارند. بدون شک نتایج آن به نام فوتبال استان ثبت می شود و استعدادهای ناب این رشته بنا بر ضعف مدیریتی فوتبال استان، بی توجهی مسوولان و انفعال جامعه فوتبال این چنین باید سرخورده و مایوس شوند.
حرف و حدیث های فراوانی در مورد اتفاقات تلخ در این تیم به گوش می رسد و در روزهای اخیر سیروان قربانی بازیکن کامیارانی سابق شاغل در لیگ های برتر به صورت صریح به شرط بندی های مرتبط در بازی های آوالان اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار