ایجاد اولین مدرسه فوتبال روستایی توسط باشگاه پاریزه ر

باشگاه فرهنگی ورزشی پاریزه ر کوردستان اولین مدرسه فوتبال روستایی سنندج را در روستای سراب قامیش ایجاد کرد.

پاریزه ر

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، با حضور تعدادی از پیشکسوتان ورزش، جمع کثیری از مردم روستای سراب قامیش و اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پاریزه طی یک مراسم ویژه اولین مدرسه فوتبال روستایی سنندج راه اندازی شد.
کاوه اسدی مدیرعامل باشگاه «پاریزه‌ر» کوردستان در مراسم افتتاح این مدرسه فوتبال گفت: توزیع عادلانه امکانات در راستای دسترسی آسان کودکان و نوجوانان روستایی به امکانات ورزشی یکی از اهداف باشگاه برای ایجاد مدرسه فوتبال روستایی بوده است.
اسدی اظهار داشت: ما معتقدیم انگیزه و وضعیت روحی روانی بچه های روستا برای پیشرفت در ورزش بهتر است اما چون برای اکثر بچه های ساکن روستا ها امکان تردد روزانه به شهر وجود ندارد به همین علت در سنین خاص از ورزش کناره گیری می‌کند، به همین خاطر هیئت مدیره باشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفت مدرسه فوتبال روستایی را ایجاد کند.
مدیرعامل باشگاه «پاریزه‌ر» کوردستان ادامه داد: روستای سراب قامیش به عنوان روستای پایلوت این امکان را دارد که حدود ۱۰ تا ۱۵ روستای اطراف خود را پوشش دهد، برنامه بعدی ما ایجاد مدارس فوتبال روستایی در دیگر روستاهای شهرستان سنندج و در صورت موفقیت تعمیم آن به دیگر شهرستان‌های استان خواهد بود.
باشگاه «پاریزه‌ر» کوردستان کمتر از یک سال است فعالیت خود را شروع کرده در اولین گام حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور را تجربه کرد و با جذب 23 مربی، مدرسه فوتبال را راه اندازی کرد در اولین سال فعالیت خود توانست بیش از 600 فوتبال آموز را جذب کند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10615

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار