علیرغم عدم حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان با رأی اعضای مجمع؛

حبیبی سکان دار فوتبال کردستان شد

انتخابات هیأت فوتبال کردستان پس از حدود ۱۰ ماهه وقفه و دو بار فراخوان و حواشی فراوان ریز و درشت با انتخاب فردین حبیبی به عنوان رییس هیأت این رشته به سرانجام رسید.

فردین حبیبی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، روز برگزاری مجمع انتخابات هیأت فوتبال کردستان همچون چندین ماه گذشته پر حاشیه و پرتنش بود و از همان ابتدای روز، شایعاتی مبنی بر عدم صدور مجوز برگزاری توسط سازمان بازرسی استان منتشر شد و برخی از منتقدان و مخالفان نیز با تماس‌های سعی کردند اعضای مجمع را از حضور در جلسه بر حذر دارند. در میانه های روز خبر رسید که اداره کل ورزش و جوانان اجازه برگزاری مجمع در سالن جلساتش نمی‌دهد و پیوست آن نیز گویا غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان نیز به صراحت اعلام کرده، در مجمع حضور نخواهد یافت. تاج رییس فدراسیون هم به جای خودش حیدری رییس کمیته امور استان‌ها را به صورت زمینی عازم سنندج کرده بود.
در حالی که این اتفاقات احتمال لغو مجمع را قوت بخشید اما قریشی دبیر هیأت به فوریت محل برگزاری مجمع را به سالن جلسات باشگاه فرهنگیان تغییر داد و این فوریت و تعجیل اثر منفی خود در برگزاری مجمع را نشان داد. عدم حضور تاج به عنوان رییس فدراسیون و رییس مجمع و نیز غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان خود به خود وزن جلسه را تنزل داد. همچنین رییس هیأت فوتبال سنندج، رییس هیأت فوتبال کامیاران، مدیرعامل باشگاه آبیدر، نماینده داوران در بخش بانوان دیگر اعضای غایب مجمع بودند.
از نکات فاجعه آمیز مجمع، کمبود تعرفه رای بود. اعضای حاضر در مجمع ۱۹ نفر بودند اما تعداد تعرفه های تهیه شده ۱۸ تعرفه بود و در این میان حیدری نماینده فدراسیون در اقدامی با از خودگذشتگی! و البته در تعارض با ضوابط و قوانین به جای اینکه به عنوان جانشین رییس مجمع جویای این ضعف شود از رای دادن صرف‌نظر کرد و در اقدامی من درآوردی رای نداده خود را باطله اعلام کرد و معلوم نبود اگر اعضای غایب در جلسه حضور داشتند آقای نماینده فدراسیون آیا سر خود آرای آن‌ها را نیز به حکم خویش باطله اعلام می‌نمود!؟
به هر حال 9 نفر برای انتخابات هیأت فوتبال تایید صلاحیت شده بودند که هادی کاظمی، هوشنگ امینی، آرمان اسعدی و رستم جلانی با عدم حضور در مجمع انصراف دادند. بهروز کریمی، ایرج عباس زاده نیز قبل از رأی‌گیری انصراف دادند تا رقابت ما بین
فردین حبیبی، آرش زارعی و مهدی مهتابانی صورت گیرد.
آرای مأخوذه ۱۸ رای اعلام شد که فردین حبیبی با کسب 16 رأی به عنوان رئیس 4 سال آینده هیأت فوتبال کردستان انتخاب شد.
حبیبی که به عنوان نایب رییس از دو ماه سرپرست هیأت فوتبال را نیز عهده دار بوده، معلم تربیت بدنی آموزش و پرورش است که در رشته فوتسال در دو بخش بازیکن و مربی و نیز رییس کمیته فوتسال هیأت دارای تجربه و سابقه است. باید دید حبیبی چگونه کشتی متلاطم و پر حاشیه فوتبال استان را هدایت خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11537

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار