دیداردوباره مسئولین کردستان با رئیس فدراسیون فوتبال

استاندار کردستان، نماینده مردم مریوان و سروآباد و مدیر کل ورزش وجوانان با رئیس فدراسیون فوتبال دبدار کردند.

تاج

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان،امید کریمیان نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و آمنه غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان با مهدی تاج رییس ،نایب رییس و مسئول کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال دیدار کردند.
در این نشست مشکلات و مباحث روز فوتبال استان مورد بررسی قرار گرفت توسعه زیرساخت ها و ایجاد زمینه رشد این رشته پرطرفدار در استان کردستان با حمایت و کمک فدراسیون فوتبال تاکید کردند.
هنچنین رایزنی های صورت گرفته قرار است فدراسیون فوتبال پس از بررسی امتیاز حضور یک سهمیه به نمایندگی از کردستان در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور را به صورت رایگان به این استان واگذار نماید.
در این دیدار مشکلات هیات فوتبال استان مطرح و مورد بحث قرار گرفت و فدراسیون فوتبال نیز ورود و رسیدگی ویژه به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
لازم به ذکر است این برای چندمین بار در طول شش ماه گذشته است که مسئولین استان با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار می کنند که متاسفانه تا کنون این دیدارها خروجی مشخص و مثبتی برای فوتبال استان نداشته است ، امیدواریم این نشست باعث شد مشکلات فوتبال استان برطرف و وضعیت این هیأت مشخص شود.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11384

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار