سیروان دهگلان صدرنشین لیگ برتر فوتبال کردستان

در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال کردستان تیم سیروان دهگلان با کسب پیروزی در مقابل تکنام بیجار به صدر جدول رفت.

لیگ فوتبال

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز،هفته ششم لیگ برتر فوتبال کردستان در حالی برگزار شد که در حساس ترین بازی این هفته تیم آکادمی ذوالفقارنسب صدرنشین جدول در استادیوم 22 گولان میزبان لایف مریوان تیم سوم جدول بود در این مسابقه تیم لایف در نیمه اول با یک بازی برتر توانست سه گل را وارد دروازه حریف خود کند تا پایان توانست این برتری را حفظ کند در نهایت با نتیجه 3- صفر این بازی را برد و با کسب 3 امتیاز اینم بازی جمع امتیازات خود را به 14 رساند خود را به صدر جدول نزدیک تر کرد ، تیم آکادمی ذوالفقارنسب هم با قبول این شکست صدر جدول را از دست داد.
در دیگر بازی حساس این هفته تیم دوم و چهارم جدول سیروان دهگلان و تکنام بیجار در بیجار به مصاف هم رفتند که نماینده دهگلان با نتیجه 1 بر صفر میزبان خود را مغلوب کرد با 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم آکادمی ذوالفقارنسب در صدر جدول قرار گرفت.
کوردان سقز در سقز میزبان تیم هیأت فوتبال قروه بودکه این بازی با نتیجه تساوی یک – یک تمام شد
و در آخرین بازی این هفته تیم هیأت فوتبال بانه در مریوان به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت که این بازی با نتیجه 2- صفر به نفع شهرداری مریوان به پایان رسید.
در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال کردستان تیم سیروان دهگلان با 15 امتیاز در صدر قرار دارد، آکادمی ذوالفقارنسب با 15 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است و تیم لایف مریوان با 14 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11486

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار