مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو؛

کسب ۳ مدال ووشوکاران کردستانی

تیم ووشو کردستان در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو سه مدال نقره و برنز شدند.

ووشو

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز؛ رقابت‌های ووشو قهرمانی و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان کشور با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان به میزبانی مشهد برگزار شد.
تیم ووشو استان کردستان با پنج ورزشکار در بخش ساندا و یک ورزشکار در بخش تالو با مربیگری و سرپرستی خبات شیری و مرتضی کرمی در این مسابقات حضور پیدا کردند و توانستند سه مدال را کسب کنند.
در بخش ساندا «امیر کریمی» ووشوکار کردستانی در وزن 80- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان با ایستادن بر سکوی دوم عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کرد و جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی 2024 ماکائو- چین را بدست آورد.
در بخش تالو این مسابقات «فاتح حیدریان» دیگر نماینده شایسته کردستان در فرم‌های دائوشو به مدال نقره رسید و در فرم گوئن شو صاحب مدال برنز شد با درخشش در این مسابقات توانست جواز حضور در مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی 2024 ماکائو چین را کسب کند.
با اعلام فدراسیون ووشو نفرات برتر این مسابقات جهت اعزام به رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا (ماکائو ۲۰۲۴) به اردوی تیم ملی ووشو جهت برگزاری انتخابی درون اردویی دعوت خواهند شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11291

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار