برگزاری مجمع انتخابات اعضای هیات رییسه نجات غریق کردستان

مجمع انتخابات اعضای هیات رییسه هیات نجات غریق و غواصی استان کردستان با حضور اعضای رسمی مجمع در سنندج برگزار شد.

نجات غریق

به گزارش پایگاه خبری به هیزنیوز ؛ با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این اداره کل و اعضای رسمی مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی کردستان در سنندج برگزار شد.
در این مجمع انتخاباتی که ریاست آن از سوی رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی به ورزش و جوانان کردستان تفویض شده بود، 16 عضو رسمی مجمع با رای قاطع تمامی آرا به اعضای پیشنهادی “مرتضی کرمی” رییس هیات نجات غریق و غواصی استان رای اعتماد دادند.
فرزاد خاکی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع با اشاره به لزوم داشتن برنامه مدون هیات ها اظهار داشت: هیات های ورزشی باید با برنامه های خلاقانه و نوآوری زمینه تحول مثبت و پیشرفت را برای رشته تحت مدیریت خود ایجاد کنند.
وی کسب اعتماد اعضای مجمع با تمامی آراء را از یک سو خوشحال کننده و از سوی دیگر وظیفه هیات رییسه و اعضای آن را سنگین تر خواهد کرد و باید جوابگوی این اعتماد باشند.
خاکی تصریح کرد: مسئولیت هیات نجات غریق تنها محدود به تربیت ناجی های غریق و مربی نیست و امروزه فلسفه وجودی این هیات تغییر کرده و دایره وظایف آن نیز گسترده شده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اذعان داشت: هیات تلاش کند تا دوره های کنترل و بازآموزی مربیان و نجات غریقان را در بازه زمانی تعیین شده برگزار کند و این امر برای ادامه فعالیت آنان و استخرها بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه آموزش ناجیان و مربیان مقوله مهمی است خاطرنشان ساخت: هیات باید از رده های سنی پایه به آن بپردازد و تلاش کند آمار ناجیان را در مرکز و شهرستان ها بالا ببرد.
این مقام مسئول تاکید کرد که ناجیان فعالیت های خود را در سدها و آبهای آزاد که مجاز به شنا کردن و دارای مجوز هستند، متمرکز کنند و هیات باید استعلام های مربوطه از ادارات مختلف را برای اطلاع از این مکان ها داشته باشند.
فرزاد خاکی با اذعان به اینکه متاسفانه آمار غرق شدگی افراد در آبهای آزاد و سدهای استان رو به افزایش است یادآور شد: فعالیت و حضور ناجیان این هیات در این مکان ها می تواند تاثیر چشمگیر و مثبتی در کنترل این وضعیت داشته باشد و باید ساز و کار قانونی آن مرتفع شود.
وی افزود: هیات نجات غریق استان باید این مقررات مهم را به تمامی ناجیان گوشزد کند که هیچ ناجی حق ارائه خدمات به استخرها و اماکن بدون مجوز را ندارد و لزوم رعایت و پیگیری این اصل از وظایف هیات است.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11468

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار