استاندار کردستان در دیدار با سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی:

کردستان آماده میزبانی رویدادهای ورزشی داخلی و بین المللی است

«نصرالله پریچهره» سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی به همراه مدیرکل و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان و هیات انجمن های ورزشی استان با «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان دیدار و گفتگو کردند.

استاندار

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، استاندار کردستان در دیدار با سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت استان کردستان، توانایی میزبانی شایسته از رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی را دارد و در حوزه ورزش نیز، سیاست‌های مردمی‌سازی دولت در حال پیگیری و اجراست.
اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی به ظریفت بی‌نظیر کردستان در ورزش اشاره کرد و گفت فعالیت‌های ورزشی از لحاظ ورزش قهرمانی، رفع آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در میان جامعه حائز اهمیت است.

استاندار کردستان در ادامه بیان داشت؛ میزبانی رویدادهای ورزشی ظرفیتی بی‌بدیل برای معرفی و شناساندن زمینه‌های تعاملی و گردشگری استان به سایر نقاط است که می‌تواند در توسعه پایدار استان بسیار مؤثر واقع شود وظرفیتی که ورزش در جهت معرفی زمینه‌های گردشگری برای توسعه دارد بسیار بالا بوده و نیازمند حمایت رسانه‌ای است.

زارعی کوشا تأکید کرد؛ یکی از چالش‌های قدیمی ورزش استان وجود ذهنیت و انگاره‌های نادرست در مورد پتانسیل و زمینه‌های مختلف ورزش در کردستان بوده است که خوشبختانه قسمت اعظم این دیدگاه‌ها در حال تغییر و تصویرسازی جدید مبتنی بر واقعیت‌های موجود است.
وی گفت: مردم کردستان فرهنگ ورزشی منحصر به فردی دارند در حدی که اگر سالن ۱۰ هزار نفری هم در مسابقات بسکتبال استفاده شود مملو از جمعیت خواهد شد.
زارعی کوشا در پایان از فدراسیون انجمن‌های ورزشی خواستار مطالعه کارشناسی زمینه‌های ورزشی، استعدادیابی گسترده ورزشی از جوانان مستعد ورزشکار کردستانی و تهیه نقشه راه توسعه ورزش استان شد.
سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی در این دیدار بر وجود استعدادهای ناب و فراوان در استان کردستان و فراهم بودن زمینه حضور ورزشکاران در تیم های ملی رشته های زیرمجموعه این فدراسیون تاکید کرد و اظهار داشت: برای موفقیت ورزشکاران کردستانی در این رشته ها همکاری و حمایت تمامی مسئولین استانی لازم و ضروری است و از این ظرفیت باید نهایت استفاده را برد.
وی همچنین به تنوع مدال های این رشته ها اشاره و تصریح کرد که بخش بزرگی از آینده مدال آوری کشورمان در عرصه های آسیایی و جهانی به توانمندی ملی پوشان در رشته های زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی بستگی دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.
پریچهره اضافه کرد: کردستان توانمندی های زیادی در رشته های این فدراسیون به ویژه در رده های پایه دارد و همت و حمایت مسئولین استان می تواند به درخشش قهرمانان کردستانی بیانجامد.

«آمنه غلام ویسی» در دیدار سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با استاندار کردستان گفت: سال گذشته استان کردستان میزبان بیشترین اردوهای تیم ملی و مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی بود.
وی خاطرنشان ساخت: کردستان از نظر فضا و زیرساخت های ورزشی وضعیت مطلوبی دارد و آمادگی برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را داریم.
غلام ویسی ضمن تشکر از حمایت های استاندار کردستان گفت: حمایت های مسئولین استان به ویژه استاندار کردستان از حوزه ورزش و جامعه ورزشکاران ستودنی و موجب دلگرامی ورزشکاران این استان شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان حمایت های استاندار کردستان را برای ادامه موفقیت های تیم های کردستانی ضروری دانست و عنوان کرد: این حمایت ها از هیات های ورزشی، موجب دلگرمی و اعتماد جامعه ورزشی استان به مسئولین دولتی شده است.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11195

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار