بلاتکلیفی در مدیریت ورزش مرکز استان

هفتم فروردین ماه که آمنه غلام ویسی در اولین انتصابش بعد از دریافت حکم مدیر کلی‌اش، فردین ورمقانی رییس اداره ورزش و جوانان را به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی گمارد هر چند اقدامی موجه و‌عامه پسند بود اما باز هم همچون همیشه بلاتکلیفی و ایجاد ضعف و مشکلات عدیده در ورزش سنندج به مثابه تهدیدی جدی در اذهان نقش بست و این پیش بینی هم چندان بیراه نبوده است.

ورزش سنندج

هفتم فروردین ماه که آمنه غلام ویسی در اولین انتصابش بعد از دریافت حکم مدیر کلی‌اش، فردین ورمقانی رییس اداره ورزش و جوانان را به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی گمارد هر چند اقدامی موجه و‌عامه پسند بود اما باز هم همچون همیشه بلاتکلیفی و ایجاد ضعف و مشکلات عدیده در ورزش سنندج به مثابه تهدیدی جدی در اذهان نقش بست و این پیش بینی هم چندان بیراه نبوده است. در حال حاضر که نزدیک سه ماه از این داستان می‌گذرد همچنان ورزش مرکز استان بدون متولی و مسوول مشخصی روزگار می‌گذراند.
سنندج که بیش از یک سوم جمعیت استان را دارد و اماکن و فضاهای متعدد و همچنین قهرمانان و مدال‌آوران فراوان، سزاوار نیست در عرصه مدیریتی با چنین فراز و نشیب‌هایی مواجه باشد. نگاه مدیرکل به ورزش استان بایستی نگاهی متفاوت و برجسته تر باشد و موفقیت ورزش سنندج در واقع مکمل ورزش تمام استان است و عملکرد این شهرستان ویترین کل ورزش استان است و لازم است در اولین فرصت تکلیف مدیریت آن مشخص شود.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11345

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار