استقبال از اولین بانوی کورد فاتح ماناسالو

مراسم استقبال از روناک زمانی اولین بانوی کورد که موفق به فتح قله 8163 متری ماناسلو نپال شد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

روناک زمانی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ؛ آیین استقبال از «روناک زمانی» تنها بانوی کردستانی فاتح قله 8163 متری «ماناسالو» نپال با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان ، شهردار ، اعضای شورای شهر سنندج، کانون کوهنودران کردستان ، باشگاه ها ، گروه های کوهنوردی در مجموعه 22 گولان سنندج برگزار شد.
فرزاد خاکی معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان در این مراسم با اشاره به اهمیت این دستاورد بزرگ برای ورزش استان گفت: بی شک این صعود ارزشمند در کنار تمرینات و تلاش خستگی ناپذیر بانوی شایسته کردستان، حاصل حمایت و همدلی دستگاه ورزش و جوانان، جامعه ورزشی و خانواده بزرگ ورزش کوهنوردی استان است.
وی خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی با انسجام، یکپارچگی و همدلی می توانند نتایج بزرگی را برای توسعه ورزش استان رقم بزنند و اداره کل ورزش و جوانان نیز در کنار آنها به عنوان متولی و حامی اصلی حضور خواهد داشت.
گفتنی است؛ در پایان این آیین که مدیرکل امور زنان استانداری کردستان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش و جوانان کردستان به همراه جمعی از مسئولین این اداره کل، کارکنان ورزش شهرستان سنندج، شهردار و مسئول کمیته ورزش شهرداری به همراه اعضای شورای شهر سنندج و جمعی دیگر از مسئولین و پیشکسوتان حوزه ورزش و مردم ورزش دوست شهر سنندج در آن حضور پیدا کردند لوح تقدیر و پاداش اداره کل ورزش و جوانان کردستان به «روناک زمانی» بانوی پرتلاش کردستانی اهداء شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11547

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار