برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سنندج

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی سنندج روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و استاندار کردستان در سنندج برگزار شد.

همایش پیاده روی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، اداره کل ورزش و جوانان کردستان باهمکاری ارگانهای مختلف دولتی و با حضور جمع زیادی از مردم شهر سنندج، استاندار کردستان و مسئولین استانی و شهرستانی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از میدان حجاب تا به پارک روجیار برگزارکرد.
این برنامه که به صورت مستقیم از شبکه سه سیما هم در قالب برنامه صبح و نشاط پخش شد در پایان پیاده روی مردم در پارک روجیار سنندج جمع شدند ،حرکات نمایشی دختران کاراته‌کا، حرکات ورزش های زورخانه ای توسط پسران نوجوان و روپایی با توپ بدون از جمله این برنامه ها بود.
استاندار کردستان در این همایش پیاده روی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، گفت: استان سرشار از استعدادهای ناب در حوزه های مختلف به ویژه هنر و ورزش است و قهرمانان خیلی خوبی در رشته های گوناگون برای کشور افتخارآفرینی کرده‌اند .
اسماعیل زارعی کوشا یادآور شد: به هر شهرستان یا بخشی که می رویم، یکی از مهمترین حوزه های مورد توجه، ورزش است و یکی از برنامه های ما در این حوزه احداث چمن مصنوعی در روستاها می باشد.
وی ادامه داد: تیم‌های ورزشی خوبی در حوزه فوتبال و بسکتبال در بخش مردان و بانوان داریم و در رشته های انفرادی هم افتخارات زیادی برای کشور بدست آورده اند در بحث اسپانسر موفق شدیم واحدهای صنعتی بزرگ از جمله پتروشیمی و لاستیک بارز را مکلف به حمایت مالی کنیم و سال آینده حمایت های بیشتر بخش خصوصی از تیم ها را جلب خواهیم کرد.
آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم با بیان اینکه با همت استاندار کردستان حمایت بخش خصوصی از ورزش استان جلب شد، ادامه داد: کردستان در رشته های انفرادی و تیمی از ظرفیت های بسیار خوبی بهره مند است و هم اکنون ۱۲ تیم از بانوان در لیگ های مختلف کشوری حضور دارند و آینده نزدیک چند تیم دیگر در لیگ‌های براتر کشوری حضور خواهند یافت.
در پایان این همایش، به قید قرعه یک دستگاه خودرو کوئیک، یک دستگاه موتورسیکلت ،۳۰ دستگاه دوچرخه، ،10 سکه یک گرمی طلا پارسیان، ۵۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی، ، ۵۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به شرکت کنندگان اهدا شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11021

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار