سرمربی تیم ملی، رئیس هیأت تنیس روی میز شد

«جمیل لطف اله نسبی» سرمربی تیم ملی تنیس روی ایران با رأی اعضای مجمع به عنوان رئیس هیأت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد.

جمیل

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ؛ پس از حدود 2 سال که هیأت استان با سرپرست اداره می شود بالاخره مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز کردستان با حضور رئیس فدراسیون ، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع انتخابات و یک نامزد ریاست هیأت برگزار شد.
لطف اله نسبی برنامه های خود را تعامل و همکاری با اداره کل آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت این دستگاه در بحث استعدادیابی و همگانی عنوان کرد و گفت: ارتباط خوبی با شهرداری داریم و این نهاد در بحث تبلیغات، هیات تنیس روی میز استان را یاری داده که جای قدردانی دارد.
این نامزد ریاست هیأت گفت: جلساتی با شهرداری برگزار کرده تا با کمک این نهاد در سطح شهرها میزهای بتنی تنیس روی میز نصب و این ورزش در جامعه مطرح شود.
لطف اله نسبی ادامه داد: در بحث قهرمانی سال گذشته در رده سنی بزرگسالان، متین حیدری ورزشکار کردستانی، توانست مقاوم دوم انتخابی تیم ملی را کسب کند و به عضویت این تیم درآید و در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت کند.
وی با بیان اینکه سال گذشته برای اولین بار در جمع ۱۶ تیم برتر دنیا قرار گرفتیم، اضافه کرد: در رده سنی جوانان هم سامران کریمی در انتخابی تیم ملی مقام اول را کسب کرد و عازم مسابقات آسیایی خواهد شد.
لطف اله نسبی با اشاره به کسب مقام اول هوپس دختران کشور توسط بانوی کردستانی، بیان کرد: امیدواریم با توجه به مذاکراتی که با استاندار کردستان صورت گرفته بتوانیم حامی مالی جذب کنیم ، یکی از برنامه های ما حضور در لیگ تنیس روی میز کشور
با ورزشکاران بومی است .
وی از در دست اجرا بودن ساخت کمپ و مهمانسرا برای هیات تنیس روی میز استان برای ایجاد درآمد خبر داد و گفت: تلاش ما این است با برگزاری کلاس های آموزش داوری و مربی گری، این بخش را در استان تقویت کنیم.
در پایان سخنان تنها نامزد ریاست هیأت تنیس روی میز کردستان جمیل لطف اله نسبی
با کسب 19 رأی از 19 رأی ماخوذه به عنوان رئیس چهار سال آینده هیأت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11204

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار