با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ و دو عنوان پنجمی تیمی

درخشش پیشکسوتان کشتی کردستان در رقابتهای قهرمانی کشور

تیم های کشتی آزاد و فرنگی استان کردستان در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور با 13 مدال و کسب دو عنوان پنجم تیمی به کار خود پایان دادند.

کشتی پیشکسوتان

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران، طی روزهای هفدهم لغایت بیست و دوم تیرماه به میزبانی شهرستان بروجرد در استان لرستان برگزار شد و تیم‌‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان کردستان با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ قهرمانی و کسب مقام پنجم ایران در هر بخش خوش درخشیدید.
در کشتی فرنگی پیشکسوتان محمد صادق خشنودی، جهانگیر مقدم نژاد و بهاالدین کریم‌زاده سه مدال طلا را کسب کردند ، خبات اصلانی و سیف‌الله ماموئی مردان نقره ای کردستان بودند و بهمن صداقت طاهر،امیر فرودی،ایوب خیاط و صلاح‌الدین نوری 4 مدال برنز را به دست آوردند در نتیجه تیمی کردستان با کسب 200 امتیاز عنوان پنجم کشور را کسب کرد.
در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان هم فرزاد هلالی و حسین یزدانی 2 مدال طلا را به دست آوردند، افشین نامی سنندجی به مدال نقره رسید و علی اصغری هم مدال برنز را دشت کرد تیم کردستان عنوان پنجم تیمی کشتی آزاد پیشکسوتان را به دست آورد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11372

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار