پایان درخشش یک اسطوره:

صباح شریعتی از دنیای کشتی خدا حافظی کرد

صباح شریعتی، ستاره سنندجی کشتی آذربایجان، پس از یک دوران طلایی و درخشش در بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی جهان، با کسب مقام پنجم المپیک پاریس، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

صباح شریعتی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، صباح شریعیت کشتی‌گیر توانمند سنندجی که مدال برنز المپیک 2016 و چندین مدال رنگارنگ قهرمانی کشتی اروپا و طلای مسابقات جام جهانی کشتی را در کارنامه خود دارد، به این دوران پرافتخار پایان داد.
صباح شریعتی در المپیک پاریس دومین دوره حضور در این رقابتها را تجربه کرد در وزن 130 کیلو گرم کشتی فرنگی در با کسب پیروزی برابر کشتی گیر کشور استونی در دور نخست و برتر مقتدرانه ۴ بر صفر مقابل کشتی گیر کشور قزاقستان به دیدار نیمه نهایی صعود کرد در این مرحله به مصاف لوپز کوبایی دارنده ۴ مدال طلا متوالی المپیک و ۵ مدال طلا رفت که در پایان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب این حریف عنوان دار خود شد از صعود به فینال المپیک بازماند.
صباح برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف امیر میرزا زاده کشتی ایران رفت که در نهایت با نتیجه 4 بر صفر کشتی را به حریف خود واگذار کرد به مقام پنجم المپیک بسنده کرد با کسب این عنوان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
شریعتی وقتی که در ایران مورد بی مهری قرار گرفت، سال‌ها برای جمهوری آذربایجان مدال و مقام کسب کرد. او با مهارت‌های فنی بالا و روحیه جنگندگی خود، می تواند الگوی بسیاری از کشتی‌گیران جوان باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11411

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار