مدال آوران وزنه برداری کردستان تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از مدال آوران وزنه برداری که اخیراً در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شده بودند ، تجلیل شد.

وزنه برداری

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، در مراسمی با مدیرکل ورزش و جوانان از مدال آوران وزنه برداری که در مسابقات اخیر عنوان قهرمانی رده نوجوانان پسران و نایب قهرمانی رده سنی جوانان بخش دختران را بدست آوردند، تجلیل به عمل آمد.
غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم با اشاره به ارزشمند بودن افتخارآفرینی وزنه برداران دختر و پسر کردستانی در رده های پایه در مسابقات کشوری اظهار داشت: خوشبختانه رشته وزنه برداری در کردستان با انسجام و همدلی که لازمه پیشرفت هر هیات ورزشی است، در مسیر درست پیشرفت و ارتقاء قرار گرفته است و امید به افتخارآفرینی در سطح فراملی را در دل جامعه ورزشی استان زنده کرده است.
وی همچنین آینده این رشته را با توجه به درخشش ورزشکاران آن در مسابقات قهرمانی کشور روشن بیان کرد و افزود: امروز زحمات چندین ساله مربیان هم در بخش دختران و هم در بخش پسران و همدلی اعضای هیات وزنه برداری استان به ثمر نشسته است و ما شاهد نتیجه گرفتن این کار تیمی و همکاری خانواده ورزش وزنه برداری استان کردستان هستیم.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11289

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار