شاماران قهرمان مسابقات دراگون بت باشگاهی جهان

تیم دراگون بوت بانوان شاماران کردستان که به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های دراگون بوت قهرمانی زیر ۲۴ سال جهان توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند.

دراگون بت

به گزارش به هیز آنلاین ،این تیم در رقابت قایق ۱۰ نفره مسافت ۲۰۰۰ متر با تیم‌های تایلند، هنگ‌کنگ، هند و چین مسابقه داد و با زمان ۱۰:۲۵.۰۸ در رده نخست جهان قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.
تیم بانوان شاماران کانو کردستان در رده آزاد نیز ایران را صاحب مدال کردند.
نماینده ایران در رقابت دراگون‌بوت ۱۰ نفره رده سنی آزاد مسافت ۲۰۰۰ متر با تیم‌های قدرتمندی همچون ماکائو، انگلیس، فیلیپین، هند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، ژاپن، چین تایپه، اوکراین، چین، اندونزی و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۱۰:۲۲.۶۵۶ دقیقه صاحب مدال برنز شد.
همچنین تیم دراگون بوت سکان بوشهر نماینده کشورمان در بخش آقایان این مسابقات که «رشاد وفایی» و «پیشکوت احمدی» دو قایقران کردستانی را در ترکیب خود دارند، توانستند در مسافت ۲۰۰۰ متر صاحب نشان نقره شوند.
این تیم نیز در رقابت قایق ۱۰ نفره مسافت ۲۰۰۰ متر مردان با تیم‌های فیلیپین، چین، تایلند، هنگ‌کنگ و تایلند مسابقه داد و با زمان ۹:۱۹.۹۹۸ با اختلاف صدم ثانیه در رده دوم جهان قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت چین طلا و تایلند برنز گرفتند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10527

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار