همزمان با روز جهانی ورزشی نویسان اتفاق افتاد ؛

آغاز به کار ” به هیزنیوز ” اولین پایگاه خبری ورزش کردستان

اواخر آبان ۱۳۹۱ که اوین شماره " به هیز" منتشر شد، مصادف با اوایل شکل گیری و اوج گیری شبکه های مجازی و پیام رسان های دیجیتالی بود و با توجه به سرعت غیرقابل تصور رشد و پیشرفت این شبکه ها پیش بینی می شدد که در آینده ای نزدیک نشریات و جرايد مکتوب به محاق خواهند رفت و چاره ای به جز تغییر رویکرد و همرنگ شدن با شرایط نخواهد بود.

روز جهانی ورزشی نویسان

با وجود مقاومت های چندساله نشریات شناخته شده و معروف در برابر فضای مجازی اما این پیام رسان های مجازی بودند که به مانند یک سیل ویرانگر و غیرقابل مهار به سرعت ذائقه و طبع مخاطبان را تغییر داد و پیشینه بیش از یکصد ساله نشریات مکتوب یارا و توان مقابله با آن نداشتند.
” به هیز” نیز از این قاعده مستنثی نبود و با توجه به گستردگی حوزه ورزش و مخاطبان خاص آن ، برای جا نماندن از قافله خبر رسانی از چند سال پیش سودای کوچ از دنیای مکتوب به دنیای مجازی رسانه ای شکل گرفت. در سال های اخیر همچون سایر رسانه های غیر رسمی در قالب ایجاد کانال ، گروه و پیج تلاش کردیم ارتباط و تعامل مان را با شما خوانندگان همیشه همراه حفظ کنیم اما هر چه پیش تر رفتیم تفاوت بزرگ و قابل توجهی میان اهداف و کارکرد ما با منابع و رسانه های غیررسمی احساس و مشاهده شد.
درخواست ثبت پایگاه خبری تخصصی ورزش استان تصمیمی بود که ما گردانندگان به هیز بر ضرورت آن صحه گذاشتیم و پس از طی فرایندهای اداری و اخذ مجوزهای لازم اواخر سال ۱۴۰۱ مجوز پایگاه خبری ” به هیز” صادر شد.
در واقع از این پس در کنار انتشار مکتوب هفته نامه ، در قالب پایگاه خبری سعی مان بر انتشار اخبار در سریعترین زمان، بهترین تحلیل ها ، به روزترین گزارش ، و جنجالی ترین حواشی خواهد بود .
همچون همیشه استمرار حمایت ها و همراهی های شما مخاطبان به عنوان بزرگترین و مهم ترین سرمایه به هیز تنها و مهم ترین نقطه اتکا و امیدمان می باشد و انتظار داریم همچون ۱۱ سال اخیر حامی و هوادار مان بمانید.
مصادف شدن رونمایی از پایگاه خبری ” به هیز ” با روزجهانی ورزشی نویسان تقارن مبارکی است که آن را به فال نیک می گیریم و برند اولین نشریه تخصصی ورزش کردستان و اولین پایگاه خبری تخصصی ورزش کردستان رسالت سنگینی و مهمی را به دوش و عهده ما می گذارد که برای تامین خواسته و مطالبات شما، پوشش کامل افتخار آفرینی ورزشکاران کردستان ، حمایت از استعدادهای ورزشی، نقد بدون تعارف مدیران ورزشی، انعکاس کجی ها و ناراستی ها، معرفی چهره های برجسته و پیشکسوت ورزش استان را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10256

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار