مجمع سالیانه هیأت شنا کردستان برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کردستان در سنندج برگزار شد.

مجمع هیأت شنا

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز؛ با حضور «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این اداره کل و اعضای هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان مجمع عمومی و سالیانه این هیات برگزار شد.
در این مجمع عملکرد یک سال گذشته هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و از سوی اعضای مجمع تایید شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل در این مجمع بر لزوم ارائه گزارش های شفاف از حوزه های مختلف هیات به ویژه بخش مالی به اداره کل ورزش و جوانان کردستان و ادارات شهرستان های تابعه استان تاکید کرد و گفت؛ از هیات شنای استان با توجه به در اختیار داشتن استخر در مرکز و چند شهرستان این انتظار هست که در رویدادهای ورزشی سال آینده خوش بدرخشند و عملکرد خود را ارتقاء بدهند.
وی همچنین به کسب رتبه هشتم این هیات در ارزیابی سالانه فدراسیون و همچنین کسب نتایج خوب در چند دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت؛ به احتمال زیاد این المپیاد در سال آینده نیز برگزار می شود و هیات شنا و شناگران کردستانی باید از امروز برنامه ریزی های خود را برای حضور موفق در این مسابقات انجام بدهند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل تصریح کرد که یکی از شاخصه های مهم ارزیابی هیات های ورزشی استان در سال آینده حضور در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و نتایجی است که در این مسابقات بدست خواهند آورد.
خاکی در ادامه نرخ تعیین شده برای خدمات ورزشی در باشگاه ها و اماکن ورزشی مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد؛ این نرخ هرساله در شورای نرخ گذاری استان با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای مختلف از جمله اداره کل صنعت و معدن، تعزیرات، بازرسی، نماینده باشگاه ها و روسای هیات ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تعیین می شود و اداره کل به عنوان بخشی از این شورا نقش تعیین کننده نرخ را برعهده دارد، اما امسال بنا است تا با بررسی های کارشناسانه این نرخ با عدالت و دقت بیشتری مشخص شود.
وی در بحث واگذاری اماکن ورزشی دولتی به ویژه استخرها به بخش خصوصی در قالب ماده ۸۸ و ماده ۲۷ را از یک سو مفید دانست و از سوی دیگر این واگذاری ها را مسبب ایجاد مشکلاتی برای هیات های ورزشی دانست که در راستای اختصاص زمان های مناسب برای تمرینات ورزشکاران و قهرمان پروری و تحقق اهداف ورزش قهرمانی باید با هماهنگی اداره کل و مکاتبه با وزارت ورزش و جوانان برای حل و فصل آنها اقدام شود.
همچنین در این مجمع برخی مشکلات و مسائل هیات های شهرستانی شنا، شیرجه و واترپلو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11072

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار