تجلیل شورای شهرسنندج از شناگر رکورد دار گینس

اعضای شورای اسلامی شهر سنندج از فاطمه ظاهری شناگر رکورد دار گینس تجلیل کردند.

فطمع ظاهری

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، فاطمه ظاهری که مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس را با دستان بسته شنا کرده و موفق شد رکود گینس را به نام خود به ثبت کند،مورد تجلیل شورای اسلامی شهر سنندج قرار گرفت.
عزت رضایی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در این جلسه بر ضرورت معرفی و شناساندن چهره‌های برتر ورزشی به‌ عنوان الگو در جامعه تأکید کرد و گفت: شناساندن و معرفی چهره‌های شاخص ورزشی به جامعه امری ضروری است و به هیچ عنوان جنبه تشریفاتی ندارد زیرا اگر بخواهیم در طول تاریخ روایتی از زندگینامه بزرگان امر ورزش داشته باشیم مزین به تقوا،استقامت،بردباری و تهذیب نفس هستند.
وی با اشاره به اینکه زنان ورزشکار می‌توانند الگوی خوبی برای ارتقای سلامت و ارائه سبک زندگی مناسب در جامعه باشند،افزود:افتخار آفرینی این بانوی مایه فخر و مباهات برای ما است چون در راستای ارتقا و ترویج فرهنگ سلامت در جامعه گام برداشته‌اند.
رضایی در پایان سخنان خود اظهرا داشت :نمایندگان مردم در پارلمان محلی شورای شهر سنندج تقدیر از افتخار آفرینان ورزش را یک وظیفه ذاتی برای خود دانسته و اعلام می‌کنند که اگر چه تدارکات این شورا در خور شأن جایگاه این عزیزان نیست اما هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و معرفی این چهره‌ها در راستای الگوبرداری و تأثیرگذاری در جامعه است.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10913

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار