دیدار استاندار کردستان از بانوی رکورد دار گینس

استاندار کردستان با حضور در منزل «فاطمه ظاهری» بانوی سنندجی که با طی کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با دستان بسته، رکورد جدیدی در گینس به ثبت برساند، از وی تجلیل کرد.

گینس

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، «فاطمه ظاهری» بانوی سنندجی در آبان ماه سال جاری توانست در مدت زمان 5 ساعت با شنا کردن مسافتی ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با دستانی بسته، رکورد جدیدی را در گینس به ثبت برساند این شناگر ۶۰ بار مسافت ۲۰۰ متری را با دستان بسته شنا کرد.
رکورد قبلی شنا با دست بسته از آنِ شهاب علام شناگر مصری بود که مسافت ۱۱ کیلومتر و ۶۴۹ متری را شنا کرده بود.
استاندار کردستان به همراه فرماندار سنندج با حضور در منزل فاطمه ظاهری افتخارآفرینی این بانوی سنندجی را تبریک و از ایشان تجلیل کردند.
زارعی کوشا در این دیدار با اشاره به اینکه کردستان، خاستگاه و پایگاه ورزش‌های گوناگون است، گفت : جوانان این استان علیرغم همه کاستی‌ها و مشکلات توانسته‌اند در رشته های ورزشی، در عرصه های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند و خوش بدرخشند‌.
استاندار کردستان با ذکر اینکه در حمایت از این بانوی توانمند ظرفیت‌های قانونی را بکار خواهد گرفت ضمن قدردانی از خانواده این بانوی رکورددار، گفت: خانواده‌های این ورزشکاران در موفقیت آنان موثر و بستر ساز این افتخار آفرینی بوده‌اند که شایسته تجلیل و قدردانی هستند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10849

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار