اتمام هتل ورزش سقز مطالبه اصلی ورزشکاران است

فرماندار شهرستان سقز تکمیل پروژه هتل ورزشکاران و افزایش زمین های چمن مصنوعی در روستاها از مطالبات اصلی جامعه ورزشکاران و مسئولین شهرستان سقز عنوان کرد.

جلسه سقز

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، “جعفر توان” فرماندار سقز در جلسه سرپرست ورزش و جوانان استان با روسای هیات های ورزشی استان با بیان اینکه مبالغی چشمگیر به هیات های ورزشی کمک شده است، ادامه داد: پنج میلیارد تومان اعتبار هم در قالب تفاهم نامه برای بازسازی استادیوم شهید کاظمی و جمع آوری آب های سطحی و روشنایی این مجموعه از سوی کمیته برنامه ریزی به شهرداری سقز، داده شده است.
وی اضافه نمود: اتمام هتل ورزش، افزایش خانه های ورزش روستایی، کمک به هیات ها و مدال آوران، اتمام و افزایش تعداد زمین های چمن مصنوعی در شهر و روستاهای شهرستان، از دغدغه های جدی مجموعه فرمانداری است.
توان همچنین افزود: فرمانداری سقز در قالب میزبانی شهرستان سقز از رویدادهای ورزشی منطقه ای و کشوری از هیات های ورزشی حمایت خواهد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در این جلسه با تاکید بر حل مشکلات هیات های ورزشی شهرستان سقز که بیشتر در زمینه مالی است از روسا و اعضای هیات های ورزشی خواست تا با فعالیت بیشتری نسبت به رفع موانع جامعه ورزشی زیرمجموعه خود گام بردارند.
غلام ویسی بر حمایت از جامعه ورزشکاران تمامی رشته ها تاکید کرد و گفت؛ امسال 588 میلیون تومان به هیات های ورزشی در قالب استعدادیابی، اعزام، پاداش به ورزشکار یا خرید تجهیزات، کمک مالی شده است
وی از حمایت های ویژه فرماندار این شهرستان از حوزه ورزش و جوانان تقدیر کرد و گفت؛ برای رفع مشکلات حوزه ورزش و موفقیت جوانان باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن دستگاه های دولتی استفاده کنیم.
روسای هیات های ورزشی هم با تقدیر از دغدغه های جعفر توان، فرماندار سقز در برگزاری نشست های مداوم و پیگیری مطالبات ورزشکاران، کمک مالی به هیات های ورزشی، بازسازی زمین های چمن ورزشی، احداث سالن کشتی در سنته و فعالیت هیات های ورزشی در این شهر، خرید سیستم الکترونیکی برای هیات تکواندو، کمک به اشتغال و مسکن قهرمانان ورزشی، فراهم سازی بسترهای لازم برای شرکت در مسابقات ورزشی خارج از شهرستان، کمک به راه اندازی باشگاه سوارکاری بانوان، خرید صفحه، ساعت و مهره برای هیات شطرنج، چاله ابر کامل برای هیات ژیمناستیک، بالابر برای هیات سنگنوردی، اختصاص سانس تمرین برای هیات شنا، توپ والیبال، توسعه سالن ورزشی جودو، کمک به اعزام ورزشکاران رشته بدن سازی به مسابقات کشوری، توجه ویژه به ورزش روستاها و تقویت ورزش در محلات حاشیه را به عنوان بخشی از مطالبات خود عنوان کردند

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10897

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار