دانشگاه علوم پزشکی کردستان قهرمان ‌فوتبال دستگاه‌های اجرایی کشور

تیم کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مسابقات مینی فوتبال دستگاه های اجرایی کشور به مقام قهرمانی رسید.

علوم پزشکی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، مسابقات مینی فوتبال دستگاه‌های اجرای کشور با حضور 27 تیم در شهر ماهان کرمان برگزار شد.
تیم دانشگاه علوم پزشکی کردستان در بازی اول خود تیم مازندران با نتیجه 5 بر 3 شکست داد در بازی دوم نیز موفق شد تیم سیستان و بلوچستان را سه بر صفر مغلوب کند. تیم کردستان در بازی سوم تیم همدان را با نتیجه 3 بر 1 از پیش رو برداشت به عنوان تیم اول گروه خود به نیمه نهایی صعود کرد.
تیم لرستان در نیمه نهایی حریف تیم کردستان بود در این بازی نیز نماینده کردستان با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست داد به دیدار پایانی راه پیدا کرد، تیم علوم پزشکی کردستان در فینال به مصاف تیم اصفهان رفت که حاصل تلاش دو تیم در وقت قانونی و اضافه نتیجه تساوی بود برای تیم مشخص شدند تیم قهرمان کار به ضربات پنالتی کشید که تیم کردستان موفق شد اصفهان را مغلوب کند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
سید طالب رحمتیان، سید جواد حسینی، سید کمال حسینی، احمد خضری، ادریس ابراهیمی، حمید مبتدی، بلال وکیلی، فرید محمدی، آرمان سازگار، سیوان نوری بازیکنان تیم کردستان بودند، فرشید رحیمیان سرمربی و اقبال ناصری سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10327

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار