رونمایی از 8 کاندیدای ریاست هیأت فوتبال کردستان

یک هفته پر چالش مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیأت فوتبال کردستان به پایان رسید و بر اساس منابع غیررسمی ۸ نفر برای حضور در این عرصه ثبت نام اولیه کردند.

هیات فوتبال کردستان

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، یک هفته پر چالش مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیأت فوتبال کردستان به پایان رسید و بر اساس منابع غیررسمی ۸ نفر برای حضور در این عرصه ثبت نام اولیه کردند.
یک؛ همان طور که پیش بینی می‌شد رضا رحمانی رئیس دو دوره گذشته برای سومین دوره نیز آمادگی خود را اعلام کرد تا تلاش‌ها و رایزنی‌های بر خی منتقدین برای منصرف کردن وی ناکام بماند.
دو؛ شرمین رحمتی نائب رئیس فعلی هیأت و مدرس دانشگاه دیگر کاندیدای این مسوولیت است
سه؛ شاید بارزترین کاندیدای منتقد هیأت فعلی بهروز کریمی باشد. معاون اداره کل نوسازی مدارس و فوتبالیست‌های قدیمی فوتبال کردستان گویا بنا بر اصرار و حمایت جمعی از پیشکسوتان به این عرصه ورود کرده است.
چهار؛ فرشید زندی رئیس هیأت فوتبال سنندج و دروازه به ان قدیمی تیم‌های صنعت نفت و کشاورز نیز با ثبت نامش موضع انتقادی خود به هیأت استان را علنی کرد

پنج؛ صالح زندی معاون سابق آتش نشانی سنندج و مدافع خوش‌نام تیم ساینا نیز مدارک خود را برای حضور در انتخابات هیأت فوتبال تحویل دبیرخانه این انتخابات داد.
شش؛ رئوف زارعی دیگر کاندیدای ثبت نام شده است. فوتبالیست سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان که در عرصه بازیکنی به حقش نرسید برای ریاست فوتبال شانس خود را می‌آزماید.
هفت؛ ایرج عباس زاده از مدیران سابق بانک ملی و پیشکسوت فوتبال سنندج نیز که در جرگه مخالفان عملکرد هیأت فوتبال قرار دارد، مدارکش را برای ریاست هیأت فوتبال ارائه کرد.
هشت؛ فرید مبارکی کارمند اداره ورزش و جوانان قروه و مربی تیم‌های فوتبال این شهرستان تنها کاندیدای خارج از سنندج برای هدایت هیأت فوتبال است که ثبت نام اولیه‌اش انجام شده است.

شایان ذکر است این نفرات فعلاً ثبت نام اولیه شده‌اند و قرار است در مراحل بعدی ابتدا هیأت سه نفره شرایط و مدارک ارائه شده را با اساس‌نامه انتخابات تطبیق خواهند داد و سپس استعلامات مراجع مختلف نیز اخذ شده تا برای حضور در مجمع انتخابات لیست نهایی اعلام گردد

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10718

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار