لیگ دسته سوم فوتبال کشور :

شهرداری مریوان با هدف صعود در لیگ حضور دارد

مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور در این فصل با حضور ۷۶ تیم در قالب ۶ گروه ۱۳ تیمی به صورت تک بازی برگزار خواهد شد که در روز قرعه کشی 2 تیم شهرداری مریوان و آوالان کامیاران نمایندگان استان کردستان گروه چهارم با تیم‌های سردار زند ملایر، الوند نوین همدان، شاهین صحنه کرمانشاه، ستارگان ۸۱ کرمانشاه، سرخ آبی لرستان، خیبر نوین خرم‌آباد، آلومینیوم اراک (ب)، کشاورز دزفول، طلاییه‌داران بوئین‌زهرا، ستارگان آباده فارس، مهرگان دره شهر ایلام هم گروه شدند . تیم آوالان کامیاران به دلیل بدهی و حکم کمیته انضباطی از جدول مسابقات حذف شد. برای اطلاع از وضعیت تیم شهرداری مریوان تنها نماینده کردستان در این رقابت‌ها با لایق اکرمی مدیر عامل این تیم گفتگو کردیم

شهرداری مریوان

لایق اکرمی مدیر عامل تیم شهرداری مریوان در مورد نحوه آماده سازی این تیم جهت حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: سرمربی تیم رضا وطنی است و مربی هم آژوان سعیدی که هر دو از پرسنل شهرداری مریوان هستند و دو نفر دیگر را به کادر فنی اضافه کرده‌ایم برای تقویت تیم هم چهار بازیکن از تیم شایان تجارت مریوان، یک بازیکن از آکادمی ذوالفقارنسب را جذب کردیم و سه بازیکن دیگر که سابقه بازی در لیگ یک و دو کشور را دارند وارد مذاکره شدیم که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را نیز جذب کنیم.
اکرمی ادامه داد: در هفته چهار جلسه تمرین داریم و تا کنون هم دو بازی دوستانه با تیم‌های از استان کرمانشاه برگزار کرده‌ایم، هرچند دیر تمرینات آماده سازی را شروع کردیم اما در نهایت هدف ما از حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها است چون بعد از 10 سال دوباره مریوان در لیگ کشوری صاحب نماینده شده است.
مدیر عامل تیم شهرداری در پاسخ به این سؤال که چرا دیر تمرینات آماده سازی را شروع کردند؟ گفت: چون شهرداری قانوناً نمی‌تواند باشگاه داری کند و فقط به عنوان اسپانسر می‌تواند حضور داشته باشد برای حامی مالی باید مصوبه شورای اسلامی شهر مریوان را کسب می‌کردیم که خوشبختانه حدود 2 هفته قبل بودجه ای برای تیم مصوب شد و ما به طور جدی تمرینات خود را از 20 مهر ماه شروع کردیم.
وی در مورد پیش بینی هزینه این تیم برای حضور در مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: ما مبلغی در حدود 2 میلیارد تومان را پیش بینی کرده‌ایم، بازی‌های مرحله اول لیگ سه در 6 گروه 13 تیمی به صورت تک بازی برگزار می‌شود که ما با قرعه بسیار بدی مواجه شده‌ایم شش بازی که میهمان هستیم باید به استان‌های دور دست برویم به همین خاطر هزینه زیادی را متحمل می‌شویم.
اکرمی اظهار داشت: زمانی که قرعه کشی لیگ دسته سوم فوتبال کشور برگزار شد قرار بود این رقابت‌ها از 30 مهر ماه شروع شود که بازی‌های با تأخیر دو هفته ای از 15 آبان ماه آغاز می‌شود و ما در اولین بازی میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهیم بود.
مدیر عامل تیم شهرداری مریوان ادامه داد: دو بازیکن تأثیر گذار ما آلان سعیدی و هومن خودکامه در بازی استانی با حکم کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان با جریمه مالی سنگین و محرومیت 2 ساله مواجه شده‌اند، چون در حال حاضر تیم شهرداری مریوان نماینده استان کردستان در لیگ دسته سوم است بارها از طریق هیأت فوتبال و حتی اداره کل ورزش و جوانان درخواست کرده‌ایم محرومیت آن‌ها در بازی‌های استانی اعمال شود و یا به حالت تعلیق درآید که متأسفانه با آن موافقت نشده است و تاکنون نتوانسته ایم بازیکن جایگزین آن‌ها را جذب کنیم.
اکرمی در پایان سخنان خود از فرمانداری مریوان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مریوان به جهت حمایت از تیم فوتبال شهرداری تشکر کرد و گفت: تمام تلاش ما این است نماینده ای شایسته ای برای استان کردستان باشیم و بتوانیم به مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کنیم.
لازم به ذکر است : در پایان مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور از هر گروه 2 تیم در مجموع 12 تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد، تیم‌های سوم تا پنجم هر گروه در مرحله اول مجوز حضور در فصل آینده را کسب می‌کنند و بقیه تیم‌ها نیز به لیگ استانی سقوط خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10745

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار