مدیر تیم فوتسال پاریزه ر :

حمایت مسئولان، لازمه درخشش پاریزه ر در لیگ یک

اشاره:تیم فوتسال پاریزه ر کوردستان بعد از 2 سال تلاش دست به کار بزرگی زد با کسب مقام اول گروه خود موفق شد به عنوان اولین تیم از سنندج جواز حضور در لیگ دسته یک فوتسال کشور را کسب کند. برای این صعود تاریخی خیلی‌ها تلاش کردند از جمله بازیکنان، کادر فنی، هیئت رئیسه و تماشاگران خونگرم سنندجی یکی از نفراتی که در این صعود نقش خود را به خوبی ایفا کرد، فواد رضایی مدیر جوان و خستگی ناپذیر تیم پاریزه ر بود. گفتگوی اختصاصی «به هیز» با فواد رضایی که در این مصاحبه از صعود تاریخی تیمش، نحوه تمرینات، استعدادهای بومی استان کردستان، مشکلات تیم و برنامه‌های آینده پاریزه ر صحبت می‌کند و از مسئولان درخواست حمایت همه‌جانبه برای درخشش پاریزه ر در لیگ یک را دارد. میلاد کهزادی

میلاد رضایی

اشاره:تیم فوتسال پاریزه ر کوردستان بعد از 2 سال تلاش دست به کار بزرگی زد با کسب مقام اول گروه خود موفق شد به عنوان اولین تیم از سنندج جواز حضور در لیگ دسته یک فوتسال کشور را کسب کند. برای این صعود تاریخی خیلی‌ها تلاش کردند از جمله بازیکنان، کادر فنی، هیئت رئیسه و تماشاگران خونگرم سنندجی یکی از نفراتی که در این صعود نقش خود را به خوبی ایفا کرد، فواد رضایی مدیر جوان و خستگی ناپذیر تیم پاریزه ر بود.
گفتگوی اختصاصی «به هیز» با فواد رضایی که در این مصاحبه از صعود تاریخی تیمش، نحوه تمرینات، استعدادهای بومی استان کردستان، مشکلات تیم و برنامه‌های آینده پاریزه ر صحبت می‌کند و از مسئولان درخواست حمایت همه‌جانبه برای درخشش پاریزه ر در لیگ یک را دارد.

از صعود تاریخی تیم پاریزه ر به لیگ یک صحبت کنید؟
خداوند را شاکریم که امسال با حمایت همه جانبه تماشاچیان، زحمات هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان، نتیجه زحمت چند ساله فوتسال شهر سنندج را به بار نشاندیم و صعودی تاریخی و دلچسب با بازیکنان بومی به لیگ دسته اول بزرگسالان کشور داشتیم.

تمرینات تیم پاریزه ر در سال جاری چگونه بود؟
ما 7 ماه پیش با شروع تست گیری در داخل استان با بازیکنان با سابقه لیگ‌های مختلف فوتسال، تمرینات خود را آغاز کردیم. تمرینات آماده سازی تیم با حضور بازیکنان و با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته انجام شد. بر اساس برنامه ریزی کادر فنی، در مرحله مقدماتی که در دو شهرستان خوی و ایلام برگزار شد، به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کردیم.

با توجه به اینکه تمام بازیکنان پاریزه ر بومی هستند، استعداد و پتانسیل استان کردستان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بومی بودن بازیکنان نشان دهنده وجود استعدادهای فراوان در این شهر (سنندج) است و قطعاً این پتانسیل در شهرهای مختلف استان نیز وجود دارد. با توجه به صعود باشگاه پاریزه ر به لیگ دسته اول بزرگسالان باشگاه های کشور، این باشگاه آمادگی خود را جهت حضور بازیکنان مستعد استان در فصل آینده مسابقات اعلام می‌دارد.

یکی از مشکلات تیم پاریزه ر، نبود سالن با ظرفیت زیاد و در شأن مردم سنندج است. برای حل این مشکل چه راهکاری دارید؟
فوتسال منبع درآمدزایی تمام سالن‌ها است و اگر فوتسال از سالن‌های ورزشی حذف شود، عملاً سالن‌ها درآمدی کسب نمی‌کنند. اما فوتسال سنندج سالنی مناسب جهت تمرین و مسابقه در شأن یک تیم لیگ یکی ندارد؛ لذا از مسئولین محترم اداره ورزش و جوانان، هیئت محترم فوتبال استان و شهرستان و دیگر ارگان‌های مرتبط انتظار داریم که برای تأمین سالن مورد نیاز این تیم چاره ای بیندیشند. با توجه به پرطرفدار بودن فوتسال در سنندج، انتظار می‌رود که سالن مجموعه شش هزار نفری 22 گولان در فصل آینده در اختیار تیم‌های ورزشی و این باشگاه جهت انجام تمرینات و مسابقات قرار گیرد. با توجه به ظرفیت این سالن، مشکلی در برگزاری مسابقات نخواهیم داشت.

برنامه کادر فنی و باشگاه پاریزه ر برای فصل آینده مسابقات چیست؟
با توجه به اینکه یک مرحله جهت تعیین تیم‌های اول تا چهارم از مسابقات لیگ دسته دوم باقی مانده است، انشاالله در آینده با برنامه ریزی باشگاه و کادر فنی، حضوری مقتدرانه در لیگ دسته اول فوتسال خواهیم داشت. این امر منوط به حمایت همه جانبه تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در فصل آینده مسابقات می‌باشد.

امسال چه مشکلاتی با آن‌ها مواجه بودید؟
نبود سالن یکی از مشکلات بزرگ تیم‌های فوتسال شهر سنندج است که امیدواریم با حضور تیم پاریزه ر در لیگ دسته اول و نگاه ویژه اداره ورزش و جوانان به این تیم حل شود. نبود حامی مالی از مهم‌ترین مشکلات امسال ما بود به گونه ای که ما حتی نتوانستیم بازیکن خارج از استان جذب کنیم. تیم‌های شهرهای دیگر همگی از حمایت‌های مالی همه جانبه مسئولین، کارخانجات و منابع مالی دولتی و خصوصی بهره‌مندند اما تیم ما توسط چند نفر از وکلای عزیز و کاربلد که فقط و فقط به خاطر حمایت از ورزشکاران و جوانان شهرمان پا به عرصه ورزش گذاشته‌اند تقویت می‌شود و این کار بسیار دشواری ست که در این راه سخت و پر مشکل مدیریت، کادر فنی و بازیکنان برادری خود در این چند ساله ثابت نموده‌اند. از این رو انتظار می‌رود که در این مقطع تمامی مسئولین ذیربط حمایت مادی و معنوی خود را شامل حال این تیم کنند.
سخن پایانی؟
در پایان از مجموعه پاریزه¬ر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره که به من به عنوان مدیر فنی و سرپرست تیم اعتماد کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم. از کادر فنی آقایان اسعد امجدی (سرمربی تیم) که حق پدری بر گردن تیم دارد، زانکو تکاب و متین محمدی (مربیان تیم) و تمامی بازیکنان که در طول فصل با تمامی مشکلات، کیفیت بالای خود را در مسابقات به اثبات رساندند، خانواده‌ام و همسرم که در تمام این سال‌ها حامی و پشتیبانم بوده‌اند کمال تشکر را دارم. بنده به عنوان عضو کوچکی از پاریزه¬ر بزرگ از مردمی که در طول مسابقات حامیان بزرگی برای این تیم بوده‌اند و با حضور گرم و تشویق‌های بی امان خود در سالن مسابقات کمک بزرگی برای صعود به این مجموعه کرده‌اند، سپاسگزارم. به امید روزی که پاریزه ر در لیگ برتر باشگاه های کشور بدرخشد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11331

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار