نماینده کردستان حریفان خود را در هم کوبید

غوغای پاریزه ر در لیگ فوتسال کشور

فصل جدید پیکارهای لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در فصل 1401 با حضور ۴۷ تیم برگزار قرعه کشی شد و تیم‌های شرکت کننده در هفت گروه شش تیمی و یک گروه پنج تیمی تقسیم شدند. بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال پیکارهای دور مقدماتی در دو مرحله رفت و برگشت به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم برتر راهی مراحل حذفی می‌شوند.
پیکارهای گروه پنجم به میزبانی سنندج از پنجشنبه 18 اسفندماه آغاز شد و تیم‌های شرکت کننده به مدت پنج روز تا دوشنبه 22 اسفند با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این مسابقات تیم پاریزه ر کردستان با حفظ شاکله اصلی تیم چاپ معلم سنندج که در مسابقات فصل قبل حضور داشت و برای صعود به لیگ دسته اول تنها 2 امتیاز کم آورد، در این رقابت‌ها به میدان رفت.
در این گروه تیم‌های پاریزه ر کردستان، قایقران تکاب، عمران بتن اکباتان همدان، خانه صنعت کرمانشاه، هیأت فوتبال شهرستان شوط آذربایجان غربی و آرتا آبادان حضور دارند. هدایت و سرمربیگری تیم پاریزه ر کردستان بر عهده اسعد امجدی است و فواد رضایی، صابر ساعدپناه، زانکو تکاب، متین محمدی و سیوان فرجی در کادر فنی این تیم حضور دارند و کاوه اسدی مدیریت باشگاه پاریزه ر کردستان را بر عهده دارد. تیم پاریزه کردستان در مسابقات دور رفت که با استقبال چشمگیر تماشاچیان و علاقمندان به ورزش همراه بود، مقتدرانه و با کسب 5 پیروزی متوالی مقتدرانه بر صدر جدول رده بندی این گروه تکیه زد و برای سایر مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور، خط و نشان کشید.
مرور نتایج تیم پاریزه ر کردستان در پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور:
پاریزه ر کردستان 3 – یک آرتا آبادان
پاریزه ر کردستان 4 – 2 قایقران تکاب
پاریزه ر کردستان 4 – یک هیأت فوتبال شوط
پاریزه ر کردستان یک – صفر خانه صنعت کرمانشاه
پاریزه ر کردستان 3 – یک عمران بتن اکباتان همدان

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=9680

مدیرسایت

مدیرسایت

مدیر سایت
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

آخرین اخبار

0
نظر شما برای ما مهم است، لطفا نظر خود را ثبت کنیدx