کردستان قهرمان تکواندو کارگران کشور

تکواندو کاران کردستانی عنوان قهرمانی مسابقات تکواندو کارگران و کارخانجات کشور را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، اولین دوره مسابقات تکواندو کارگران و کارخانجات کشور که به میزبانی بیجار برگزار شد در دو بخش آقایان و بانوان تیم کردستان عنوان قهرمانی را کسب کرد.
اولین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کارگران و کارخانجات کشور در رشته‌های کیوروگی و پومسه در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 13 تیم در بخش بانوان و 15 تیم در بخش آقایان در سالن ۲۰۰۰ نفری شهرستان بیجار برگزار شد.
در بخش بانوان افسانه عبدالهی، نیان شاه محمدی، روناک حسین زاده سه مدال طلا را برای تیم کردستان کسب کردند، کیمیا مولودی، سارینا رحمتی و پردیس رضایی به مدال نقره رسیدند و زیلان غلام پور و ساهره ساعدی مدال برنز را به دست آوردند.
در بخش آقایان نیز مبین منصوری و محمد زانا ساعدی پور مدال طلا را تصاحب کردند، پوریا لطیفی به مدال نقره رسید و کیهان شریعتی و رامین جعفری نیز صاحب مدال برنز شدند.
در این دوره از مسابقات عنوان فنی‌ترین بازیکن نیز در بخش بانوان به نیان شاه محمدی و در بخش آقایان به مبین منصوری از کردستان رسید.
لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات در نتایج تیمی در هر دو بخش بانوان و آقایان، در رشته مبارزه تیم کردستان به مقام اول دست یافت و در مجموع کیوروگی و پومسه تیم کردستان به مقام دوم رسید.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10710

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار