کسب 12 مدال تکواندو کاران کردستانی در مسابقات کشوری

تیم تکواندو بانوان و آقایان کردستان در مسابقات هانمادانگ آزاد قهرمانی کشور موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.

تکواندو

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز،شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آزاد هانمادانگ کشور در گروه بانوان و آقایان با حضور 1601 تکواندوکار به میزبانی تهران برگزار شد.718 تکواندوکار در بخش بانوان و 883 تکواندوکار در بخش آقایان به نمایندگی از استان های سراسر کشور به مدت شش روز در خانه تکواندو تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در رقابت های آقایان و در بخش مسابقات”توپی آپچاگی” گروه سنی 13 تا 15 سال “آکام شریفی” به مقام اول و مدال طلا دست یافت،همچنین در بخش “تیویوپ چاگی” گروه سنی زیر 13 تا 15 سال “متین عظیمی” دیگر نماینده استان کردستان موفق به کسب عنوان دوم و مدال نقره شد.
در نتیجه تیمی بخش “پومسه ابداعی” رده سنی کمتر از 18 سال نیز تیم استان کردستان متشکل از متین عظیمی، محمد قادری و ژیار لطفی عنوان نخست و مدال را تصاحب کرد.
تیم تکواندو آقایان استان کردستان با هدایت “ابراهیم لطفی” و سرپرستی “محمد شهیدی” در این رقابت ها حضور پیدا کردند.
همچنین در بخش بانوان این مسابقات روناک حسین‌زاده تکواندوکار نام آشنای استان کردستان در آیتم یوپ چاگی سرعتی صاحب گردن آویز طلا شد.الینا محمدی در آیتم دولگه چاگی مدال طلا را به خود اختصاص داد، اوین فرامرزی دیگر بانوی کردستانی در همین آیتم به مدال نقره رسید، یاسمن کریمی در آیتم مومدولیو صاحب مدال برنز شد و اوین پاداشی نیز در آیتم دولگه چاگی مدال برنز را کسب کرد.
همچنین زیلان حسن پناه در آیتم تیونوپی چاگی موفق به کسب مدال طلا و در آیتم تیویوپ چاگی هم موفق به کسب یک نشان نقره شد. شیدا ممندی در آیتم یوپ چاگی سرعتی صاحب گردن آویز نقره شد و نیان شامحمدی در آیتم موم دولیو چاگی رکوردی به مدال برنز دست پیدا کرد .
گفتنی است؛ هدایت بانوان تکواندوکار کردستانی در این دوره از مسابقات برعهده مهری شعبانی و ریزان حسینی بود

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10045

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار