افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر

در نخستین روز از هفته دولت ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در ناحیه منفصل شهری نایسر افتتاح شد.

چمن نایسر

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، در نخستین روز از هفته دولت ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال که به همت شهرداری سنندج در ناحیه منفصل شهری نایسر احداث شده است با حضور استاندار کردستان، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
سیدانور رشیدی شهردار سنندج با تاکید توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است و چندین زمین چمن مصنوعی در نواحی منفصل شهری نایسر، ننله، حسن آباد و غیره احداث و یا در حال تکمیل است.
وی اذعان کرد: توسعه ورزش با ایجاد گذرهای ورزشی از سیاست‌های مدیریت شهری است و در این راستا نواحی منفصل شهری با توجه به کمبود سرانه فضاهای سبز و فضاهای ورزشی به صورت ویژه دیده شده‌اند و احداث این ۲ زمین چمن مصنوعی نیز در همین راستا انجام گرفته است هدف‌گذاری ما ایجاد ۸ ایستگاه و گذر ورزشی در سطح شهر بر اساس جمعیت به منظور بهره‌مندی از سرانه‌های ورزشی طراحی شده است.
شهردار سنندج خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهم‌ترین اهداف احداث این زمین‌های چمن و گذر ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر بود.
رشیدی گفت: این ۲ چمن مصنوعی در مجموع با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال در فضای 5 هزار متری دارای ساختمان مدیریت، رختکن، سرویس بهداشتی، نگهبانی و…است و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در پارک آشتی، پارک دگران و سایر پارک‌های سطح شهر به ویژه در نواحی منفصل شهری، گذرگاه‌های ورزشی احداث خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10559

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار