به مناسبت هفته دولت 3 پروژه ورزشی در کردستان افتتاح می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح سه پروژه ورزشی در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

پروژه های ورزشی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز؛ «آمنه غلام ویسی» با بیان این خبر اظهار داشت؛ از جمله برنامه های دستگاه ورزش و جوانان استان در هفته دولت بهره برداری از سه پروژه ورزشی است که با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره کل اضافه کرد؛ این پروژه ها شامل دو باب زمین چمن مصنوعی و یک سالن چند منظوره است که برای این پروژه ها حدود 24 میلیارد تومان از محل تأمین اعتبار پروژه های ورزشی استانی و ملی صرف شده است که زمین چمن مصنوعی روستای بالک و سیاناو در شهرستان مریوان و سالن سقف بلند 1200 نفری شهرستان بانه پروژه های ورزشی آماده افتتاح این اداره کل در هفته دولت امسال هستند.
وی اعتبار هزینه شده برای پروژه ورزشی سالن 1200 نفری شهرستان بانه را در حدود 22 میلیارد و پانصد میلیون تومان عنوان کرد و گفت؛ زیربنای این پروژه در حدود 4 هزار و پانصد مترمربع است.
«آمنه غلام ویسی» با اشاره به لزوم توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی در مناطق روستایی افزود؛ اداره کل ورزش و جوانان کردستان بر اساس توزیع عادلانه زیرساخت‌های ورزشی اقدام به ساخت زمین‌های چمن مصنوعی مینی فوتبال در مناطق روستایی کرده است که دو باب از این زمین‌ها در روستاهای «بالک» و «سیاناو» احداث شده و در طول هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
مسئول ورزش و جوانان استان با اشاره به وجود 60 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان اظهار داشت؛ با جذب اعتبارات ملی و با حمایت استاندار کردستان و همچنین مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداران شهرستان‌های مختلف تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات مناسب به حوزه ورزش به زودی شاهد تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه تمام این بخش در آینده نزدیک باشیم و این زیرساخت‌ها را در اختیار جامعه ورزشی استان قرار دهیم.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10557

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار