رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کردستان :

مجموعه ورزشی حجاب سنندج دهه فجر افتتاح می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: زمینه احیا مجموعه ورزشی حجاب سنندج از طریق مشارکت دولت با بخش خصوصی فراهم شده است و تا دهه مبارک فجر ا به بهره برداری می رسد.

حجاب

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ، اکبر محمدی در جریان بازدید از مجموعه ورزشی حجاب سنندج با تاکید بر لزوم ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه ورزش استان اظهار کرد : رویکرد دولت سیزدهم تعامل، همکاری و حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در تمامی عرصه ها است که در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز آماده بهره گیری حداکثری از ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی است.
محمدی با اشاره به احیاء، بازسازی و نوسازی مجموعه حجاب سنندج گفت : این مجموعه ورزشی از سال ۱۳۶۰ بنا شده است که به دلیل فرسوده بودن ساختمان و تجهیزات ورزشی به مجموعه ای غیر قابل استفاده تبدیل شده بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با پیگیری استاندار و استفاده از ظرفیت های ماده ۲۷ قانون الحاق (۲) و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی زمینه لازم برای احیاء این مجموعه ورزشی را فراهم کرد.
وی افزود : این مجموعه ورزشی با سرمایه گذاری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است که امیدواریم تا آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و بهره برداری این مجموعه و تقدیم آن به جامعه ورزشی استان باشیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از آمادگی این سازمان برای همکاری و تعامل و همچنین کارسازی به منظور حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد زیرساخت های لازم در بخش های مختلف خبر داد و گفت : امیدواریم با رویکرد مجموعه مدیریتی استان شاهد ورود سرمایه گذاران و رونق تولید و در نتیجه توسعه همه جانبه استان باشیم.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10809

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار