برگزاری مسابقه طناب کشی در جشنواره گلاب گیری کردستان

دومین دوره جشنواره گلاب گیری استان کردستان در روز جمعه 19 خردادماه در روستای امروله از توابع بخش حسین آباد شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز؛ در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، مدیر کل میراث فرهنگی کردستان، فرماندار شهرستان سنندج و بیش از 5 هزار نفر حضور داشتند، هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کردستان با همکاری هیأت ورزش روستایی شهرستان سنندج مسابقات طناب کشی را برگزار کردند.
بر اساس این گزارش در مراسم آئینی در خصوص آداب و رسوم فرهنگی سرزمین کردستان برای شرکت کنندگان توضیحاتی داده شد و ورزشکاران منتخب ملبس به لباس کردی به اجرای مراسم آئینی پرداختند. همچنین در بخش ورزشی این جشنواره مسابقات طناب کشی در رده سنی زیر 9 سال دختران و پسران، زیر 12 سال پسران با شرکت 22 نفر و رده سنی بزرگسالان در بخش آقایان با شرکت 6 تیم و مجموع 36 نفر به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در پایان این مسابقات برای بسط و گسترش ورزش در میان جوانان روستای مذکور به شورای ورزش دهیاری امروله تعداد 12 دست لباس ورزشی و 2 عدد توپ فوتبال اهدا شد و از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10027

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار