آقای معاون؛ ورزش فقط فوتبال نیست، کردستان فقط سنندج نیست

یکی از دغدغه های همیشگی جامعه ورزش استان حمایتگری مسوولان عالی رتبه و حضور موثر آنان در مجامع ورزشی بوده است. هر چند این مهم چند صباحی است در ورزش استان پررنگ شده اما افراط و تفریط نسبت به رشته ها و شهرهای استان دلخوری و انتقاداتی را در میان جامعه ورزشی ایجاد کرده است. در بین شهرها سنندج و در میان رشته ها فوتبال و بعد از آن تا حدودی بسکتبال بانوان بیشترین توجهات را داشته است و چندین بار دکتر زارعی کوشا و نوری معاون اقتصادی و به صورت افراطی حبیبی معاون عمرانی در جلسات و تمرینات و مراسم‌ها آن‌ها شرکت داشته‌اند.

معاون استاندار

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، یکی از دغدغه های همیشگی جامعه ورزش استان حمایتگری مسوولان عالی رتبه و حضور موثر آنان در مجامع ورزشی بوده است. هر چند این مهم چند صباحی است در ورزش استان پررنگ شده اما افراط و تفریط نسبت به رشته ها و شهرهای استان دلخوری و انتقاداتی را در میان جامعه ورزشی ایجاد کرده است. در بین شهرها سنندج و در میان رشته ها فوتبال و بعد از آن تا حدودی بسکتبال بانوان بیشترین توجهات را داشته است و چندین بار دکتر زارعی کوشا و نوری معاون اقتصادی و به صورت افراطی حبیبی معاون عمرانی در جلسات و تمرینات و مراسم‌ها آن‌ها شرکت داشته‌اند.
همان گونه که بیان شد این امر در کل ارزشمند و قابل تقدیر است اما حضورها و حمایت‌های عادلانه و منطقی نسبت به همه رشته ها و همه شهرهایی که شرایط مشابه را دارند، مورد انتظار است. چند ساعت حضور در یک باشگاه خصوصی و بهسازی یک ورزشگاه برای مسابقات یک رشته خاص در نگاه اول ناشی از دغدغه مندی شخص اول استان و سایر مسوولان است و فرصتی گران‌مایه برای ورزش کردستان اما این نگاه زمانی مترقی و عادلانه و هدفمند خواهد بود که مشکلات 2 تیم هندبال بانوان در لیگ برتر و هندبال آقایان در لیگ دسته اول، بسکتبال در لیگ دسته اول، شهرداری مریوان در لیگ سه فوتبال و رشته های انفرادی و سایر شهرستان‌ها در کانون توجهات قرار گیرد.
البته نمی‌توان از استاندار و معاونانش خرده گرفت و در شرایط نابسامان و بلاتکلیف مدیریت کلان ورزش استان در دو سال گذشته و عدم وجود مشاوران صدیق و آگاه و دلسوز ورزشی در اطراف استاندار بدیهی است جنس حمایت‌ها بیشتر سمت و سوی رفاقت‌های گذشته و لابی گری های مرسوم را به خود خواهد گرفت.
هم شخص استاندار و هم معاونان وی در بسیاری از رویدادهای حضور دارند و علیرغم اینکه بی تفاوتیشان نسبت به تعیین تکلیف مدیریت کلان ورزش استان با انتقاد جدی روبروست اما دلگرم کردن ورزشکاران با حضورشان قابل تقدیر است.
نکته قابل تأمل در این زمینه افراط و تفریط نسبت به ورزش شهرها و رشته های ورزشی است

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10824

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار