با حکم وزیر ورزش و جوانان؛

خانم سرپرست، مدیرکل شد

شامگاه یکشنبه بیستم اسفندماه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تصویر حکم انتصاب آمنه غلام ویسی را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان را منتشر کرد.

غلام ویسی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ،غلام ویسی که از ۱۲ خرداد ماه در قامت سرپرست دستگاه ورزش استان را اداره می‌کرد، پس از حدود ۹ ماه بر اساس حکمی که به امضای کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان رسیده، در سمتش تثبیت شد و لقب اولین مدیرکل زن ورزش استان را به خود اختصاص داد.
با وجود آن که در چند ماه اخیر اسامی متعددی تا مرز مدیرکلی و مراسم معارفه مطرح شد اما این غلام ویسی بود که توانست وزارت ورزش و جوانان و سایر مراجع ذیصلاح را برای صدور حکم مدیرکلی متقاعد کند.
شاید در میان این اسامی مطروحه برای این مسوولیت کمترین شانس برای غلام ویسی متصور بود و به همین دلیل خبر انتصابش بخشی از جامعه ورزشی را با بهت و حیرت مواجه کرد.
در یادداشت‌های آینده بیشتر به این انتصاب خواهیم پرداخت و از نگاه ورزشی‌ها اولویت‌های ورزش استان را ترسیم و تشریح می‌کنیم اما در این مجال اندک به این نکته اکتفا می‌کنیم که در شرایط فعلی و با توجه به تجربه ۹ ماهه غلام ویسی این انتصاب را می‌توان بهترین تصمیم ممکن ارزیابی کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11063

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار