دوره آموزشی خبرنگاری و عکاسی ورزشی در کردستان برگزار شد

نخستین دوره آموزشی خبرنگاری و عکاسی ورزشی با حضور مدرسین برجسته کشوری به همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کردستان در سنندج برگزار شد.

دوره آموزشی

به گزارش پایگاه خبری به هیز آنلاین، در این دوره آموزشی یک‌روزه که با حضور بیش از 50 نفر در دو نوبت صبح عصر در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد در نوبت صبح امیر حسین خیرخواه از عکاسان مطرح کشور دوره عکاسی را تدریس کرد.
در نوبت عصر این کارگاه یک روزه ابتدا دکتر فرهاد عشوندی سردبیر خبر آنلاین دوره نویسندگی و خبرنگاری ورزشی را بر عهده داشت و در پایان استاد منوچهر زندی نایب رئیس انجمن جهانی ورزشی نویسان و پیشکسوت عرصه رسانه نشست هم اندیشی و تبادل تجربیات را با حاضرین در این جلسه برگزار کرد.
در پایان مدرسین حاضر در این دوره یک روزه به همراه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، دکتر بیژن ذوالفقارنسب، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و انجمن ورزشی نویسان با استاندار کردستان دیدار کردند.
این دوره آموزشی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی، معاونت تربیت بدنی ورزش و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کردستان، بانک مسکن، چاپ معلم، خانه مطبوعات استان و انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کردستان برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10782

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار