خاکی جانشین صادقی شد؛

اولین تغییر؛ مهم‌ترین تغییر

فرزاد خاکی به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان منصوب شد.

فرزاد خاکی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان پس از ۱۷ روز از انتصابش اولین تغییر در بدنه مدیریتی این اداره کل را انجام داد و با تقدیر از زحمات سایه میر صادقی معاون توسعه ورزش قهرمانی، فرزاد خاکی رئیس اداره ورزش و جوانان سقز را جانشین وی کرد.
معاونت توسعه ورزش قهرمانی در واقع مهم‌ترین معاونت اداره کل ورزش و جوانان است و صادقی از تابستان ۹۷ و پس از فوت مرحوم علی فتح الله زاده عهده دار این مسوولیت بود. وی که خود از قهرمانان بنام رشته دوومیدانی بوده، نتوانست آن گونه که انتظار می‌رفت این حوزه را هدایت و مدیریت کند. طی یک سال گذشته و در دوران مدیرکلی جولایی بارها شایعه تغییر این معاونت مطرح شد اما بالاخره یکشنبه ۲۸ خرداد ماه روز وداع صادقی با این مسوولیت شد.
فرزاد خاکی از موفق‌ترین مدیران ورزش استان که حدود ده سال است در سفر عملکرد قابل قبولی از خود به جاگذاشته گزینه مدنظر غلام ویسی بود که به این سمت گمارده شد. تجربه ده ساله در سقز، قاطعیت و اعتقاد به برنامه محوری از ویژگی‌های مدیریتی خاکی است که همگان منتظر تغییر و تحول در این حوزه توسط وی در این حوزه هستند.
خاکی که معمولاً به صورت رسمی و غیر رسمی گزینه مدیرکلی در مقاطع مختلف بوده، فرصت مناسبی پیدا کرده تا توانمندی‌های خویش را ارائه کند.
چالش‌ها و مشکلات فراوانی بر سر معاون جدید توسعه ورزش قهرمانی خواهد بود که در آینده به تفصیل به آن‌ها خواهیم پرداخت.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10057

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار