استاندار کردستان در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های نابینایان کشور عنوان کرد؛

کردستان آماده میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی

استاندار کردستان در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های نابینایان کشور گفت؛ استان کردستان زمینه و زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد .

نابینایان

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز “اسماعیل زارعی کوشا” در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور گفت؛ جامعه نابینایان و کم بینایان استان کردستان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در تمامی زمینه ها به نحوی سرآمد هستند و همواره درخشیده اند.
زارعی کوشا تاکید کرد؛ در میان ورزشکاران نابینا و کم بینای استان استعدادهای فراوانی وجود دارند که با حمایت و تلاش مسئولین می توان به شکوفایی این استعدادها امیدوار بود که تعداد زیادی از این جمع حافظ کل قرآن هستند و حائز رتبه های کشور شده اند.
وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان ورزشی در میان جوانان به ویژه جامعه نابینایان استان خارنشان ساخت؛ زمینه سازی شکوفایی استعدادهای ورزش نابینایان از وظایف اصلی مسئولین است و باید همت مضاعفی به کار برد.
استاندار کردستان در ادامه اضافه کرد؛ جای خوشحالی و افتخار است که میزبانی برگزاری اولین تورنمنت ورزش گلبال کشور به استان کردستان واگذار شده و ما نیز تمامی تلاش خود را در راستای هرچه مناسب برگزار کردن آن خواهیم کرد.
وی یادآور شد؛ برگزاری این تورنمنت و رویدادهای مانند آن می تواند به معرفی ورزش های ویژه ورزشکاران نابینایان کمک فراوانی کند و هدف گذاری در این زمینه می تواند در کوتاه ترین زمان تحقق یابد.
اسماعیل زارعی کوشا افزود؛ استان کردستان زمینه و زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد و ما آمادگی خود برای برگزاری هر رویداد ورزشی به ویژه در فصل بهار را اعلام می نماییم.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10821

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار