در نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار؛

از پوستر مسابقات ژیمناستیک دوره ابتدایی و جشنواره فرهنگی ورزشی رونمایی شد

در جلسه چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار از پوستر مسابقات ژیمناستیک دوره ابتدایی و جشنواره فرهنگی ورزشی دختر و مادر، پسر و‌ پدر کشور رونمایی شد.

آموزش و پرورش

به گزارش به هیز نیوز؛ افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان عنوان ‌کرد: با توجه به موافقت وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی، مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی کشور و جشنواره ورزشی دختر مادر، پدر و پسر از ۱۸ تا ۲۸ مردادماه در سنندج برگزار می‌شود.
خوش گوار با بیان اینکه حدود ۲ هزار نفر دانش آموز، مربی، سرپرست و داور و عوامل اجرایی در این رویداد ورزشی شرکت می‌کنند، اظهار داشت: میزبانی رویدادهای ورزشی فرصت مناسبی برای استان است تا در کنار ابعاد فنی، ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و دیدنی استان به شرکت کنندگان معرفی شود و در این راستا هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی با دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است.
وی با اشاره به کارهای مقدماتی انجام شده در این راستا اظهار داشت: با کمک همه مجموعه های همراه آموزش و پرورش از جمله شهرداری، اداره ورزش و جوانان، علوم پزشکی، صدا و سیما، دانشگاه های استان و مجموعه های دیگر، تلاش خود را به کار خواهیم بست تا همچون المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان که در تیرماه جاری با موفقیت برگزار شد، عملکرد مثبتی را از استان کردستان در امر میزبانی به نمایش بگذاریم.
گفتنی است آموزش و پرورش کردستان در تیرماه جاری میزبان ۵۰۰ شرکت کننده المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان بود که از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه در سنندج برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10422

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار