تجلیل از برگزار کنندگان طرح ملی دختران آفتاب ایران در سقز

برگزار کنندگان طرح ملی دختران آفتاب ایران در شهرستان سقز با حضور رییس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ، رییس گروه ورزش بانوان این اداره کل با سفر به سقز از مسئولین و دست اندرکاران برگزاری طرح ملی فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران تحت عنوان «دآا» در این شهرستان تجلیل و تقدیر کرد.
به منظور تشکیل کانون طرح ملی دختران آفتاب ایران و استعدادیابی ورزشی از میان دختران دانش آموز سقزی در رشته بسکتبال تجهیزات ورزشی به مدرسه دخترانه «گلستان» اهداء و با حضور مسئولین آموزش و پرورش سقز از مدیر این مدرسه و مربیان حاضر در این طرح تجلیل به عمل آمد.
برپایی نشست بررسی مشکلات نواب روسای هیات های ورزشی سقز در محل اداره ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان به این شهرستان بود.
شایان ذکر است؛ با هماهنگی های انجام شده بین وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش دومین دوره طرح مشترک فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران که به اختصار “دآا” خوانده می شود از بهمن ماه سال گذشته به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با محوریت ورزش های همگانی و بازی های بومی محلی با اهدافی همچون توسعه و ترویج ورزش و نشاط در میان بانوان، افزایش سلامت جسمی و روحی و غنی سازی فعالیت های اوقات فراغت و ترویج سبک زندگی فعال در مدارس شبانه روزی دخترانه و همچنین در میان بانوان روستایی و مناطق محروم و به ویژه دختران دانش آموز، افزایش درصد مشارکت دختران روستایی و عشایر در ورزش به میزبانی دو شهرستان مریوان و سقز آغاز و در اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11239

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار