جشن ستارگان ورزش دانش آموزی کردستان برگزار شد

در راستای تجلیل از مدال‌آوران ورزش دانش آموزی و تقدیر از پیشکسوتان و مربیان تربیت بدنی، جشن ستارگان ورزش دانش آموزی کردستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

ورزش دانش آموزی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این آئین ضمن تقدیر از زحمات مجموعه معاونت تربیت بدنی و سلامت، و با اشاره به میزبانی جشنواره‌ها و کسب افتخارات بزرگ ورزش دانش آموزی استان گفت: سال تحصیلی گذشته، سال بسیار خوبی برای حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان بود.
ناظمی جلال ادامه داد: تربیت بدنی آموزش و پرورش استان از حوزه‌هایی است که شاخص‌های آن همواره در حال رشد بوده و فعالیت‌های مستمری را در جهت رشد ورزش دانش آموزی انجام می‌دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان، اجرای بیش از ۵۰ پروژه ورزشی درون مدرسه ای در کردستان را افتخاری بزرگ برای دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و با بیان اینکه در سال پیش رو نیز پروژه‌های جدیدی به استان اختصاص یافته، گفت: تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء زیرساخت‌های ورزش دانش آموزی به کار خواهیم بست.
افشین خوش گوار؛ معاون تربیت بدنی و سلامت هم در این آئین ضمن تقدیر از همه کسانی که در حوزه ورزش دانش آموزی فعالیت دارند، با اشاره به حرکت در مسیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد: ما به عنوان متولیان ساحت زیستی و تربیت بدنی در صدد آن هستیم که دانش آموزان تربیت‌یافته و دارای مهارت‌های اجتماعی را تحویل جامعه دهیم.
خوش‌گوار در ادامه در خصوص این آئین و همچنین ورزش دانش آموزی گفت: ورزش دانش آموزی علاوه بر اینکه عامل شور و نشاط در سطح مدارس بوده و مانع بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود، زیرساخت ورزش قهرمانی نیز هست چرا که از این طریق می‌توان استعدادها و ظرفیت‌های موجود را شناسایی، و بر اساس همین پتانسیل‌ها در راستای ورزش‌های قهرمانی حرکت کرد.
وی همچنین گفت: ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی مرتبط با ورزش‌های دانش آموزی، استعداد یابی، جذب و هدایت دانش آموزان مستعد از اولویت‌های اساسی ماست.
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه بعد از فروکش کردن اپیدمی کرونا تمام تلاش خود را بر برگزاری مسابقات در سطح فرهنگیان و دانش آموزان گذاشتیم گفت: خوشبختانه امسال موفق شدیم رقابت‌های ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان را دوباره برگزار کنیم و در حدود ۴۰۰ نفر را در قالب ۳۰ تیم ورزشی به مسابقات ورزشی سطح کشوری اعزام نماییم.
در پایان این برنامه از ستارگان ورزشی دانش آموزی استان از جمله پیشکسوتان، مربیان، فرهنگیان و دانش آموزان مدال آور در سطوح کشوری و بین‌المللی تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10713

1 نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار