کسب عنوان سوم کردستان در مسابقات کشوری جهت یابی

در رقابت‌های جهت یابی قهرمانی کشور که تیم کردستان برای اولین بار در این مسابقات حضور داشت، موفق به کسب عنوان سوم شد.

جهت یابی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز؛ مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور با حضور ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم به مدت دو روز در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد. تیم کردستان با شش ورزشکار برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور داشت.
در پایان این رقابت‌ها آرتین فتح اللهی با کسب مقام دوم در رده سنی زیر ۲۱ سال کلاس (B) و رزگار فتح اللهی در کلاس A (حرفه‌ای) این رقابت‌ها مقام چهارم را کسب کردند در نتیجه تیمی تیم کردستان بعد از تیم‌های تهران و خراسان جنوبی مقام سوم را به خود اختصاص داد.
رزگار فتح اللهی، محمد جلالی، باقر عطایی، یوسف علیپور، صادق شریفیان و آرتین فتح اللهی اعضای تیم جهت یابی کردستان را تشکیل می‌دادند و رزگار فتح اللهی رییس کمیته جهت یابی شهرستان سنندج سرپرستی و مربیگری تیم را بر عهده داشت.
جهت‌یابی همان پیدا کردن مسیر مشخص با استفاده از نقشه و قطب‌نماست که یکی از انجمن های زیر مجموعه انجمن های ورزشی است. رشته جهت‌یابی به دلیل توانایی‌‌های بالای جسمی و ذهنی که برای افراد ایجاد می‌کند، طی چند سال اخیر مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته است. ورزش جهت‌یابی از جمله ورزش‌های بسیار سودمند می‌باشد که علاوه بر تاثیرات مثبت جسمی و روحی که بر فرد می‌گذارد، به طور مستقیم با تصمیم‌گیری‌های صحیح زندگی مرتبط می‌باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10548

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار