چرا پولادگر از هاشمی حمایت نکرد!؟

پولادگر معاون وزیر ورزش در جریان سفر هیئت دولت به کردستان در جمع شماری از ورزشکاران و فعالان هیئت‌های ورزشی گفت: سرپرست نمی‌تواند کاندیدای ریاست فدراسیون شود

پولادگر

پولادگر معاون وزیر ورزش در جریان سفر هیئت دولت به کردستان در جمع شماری از ورزشکاران و فعالان هیئت‌های ورزشی گفت: سرپرست نمی‌تواند کاندیدای ریاست فدراسیون شود.
وی ابتدا از سخنان کیومرث هاشمی در خصوص منع ریاست کارکنان وزارت ورزش و جوانان بر فدراسیون‌ها حمایت نکرد و تلویحاً آن را انکار کرد.
هاشمی پیش‌تر در جمع کارکنان وزارت ورزش که توسط وحید یامین‌پور معاون جوانان و نیز خبرگزاری تسنیم منتشر شد، گفت: «یکی از مسائلی که سازمان ورزش طی این سال‌ها پیدا کرده حضور شبکه‌ای از کارکنان وزارتخانه در فدراسیون‌هاست. در نتیجه نقش ستادی و نظارتی با کار اجرایی تداخل کرده است. هاشمی اعلام کرد برای جلوگیری از فساد، کارکنان وزارتخانه نباید در فدراسیون‌ها مسئولیت داشته باشند».
پولادگر همچنین به یک خبرنگار ورزشی محلی گفت: انتخابات فدراسیون سوارکاری با همین کاندیداها برگزار می‌شود اما زمان دقیق برگزاری مجمع این فدراسیون پر مسئله را روشن نکرد.
فدراسیون سوارکاری به مدت حدود یک سال بلا تکلیف است و توسط سرپرست اداره می‌شود.
منتقدان می‌گویند مدت زمان ۶ ماهه سرپرستی فعلی در ۱۵ خرداد پایان یافته، اما دبیر فدراسیون در یک مصاحبه تلویزیونی از تمدید حکم توسط سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان و اعتبار زمان سرپرستی تا مهرماه خبر داد.
اکنون حتی با در نظر گرفتن این تمدید که قانونی یا غیر قانونی بودن آن مورد تردید است، امضای سرپرست در فدراسیون غیر قانونی به نظر می‌رسد و خلا قانونی دارد.
بارزترین حضور فدراسیون سوارکاری در بازی‌هایی آسیایی با شکست فاجعه بار و بدون مدال همراه بود و نیز عملکرد بخش‌های مختلف فدراسیون از جمله مشخصاً در معاونت فنی مورد انتقاد جامعه سوارکاری است چنانکه به همین دلیل تجمع اعتراضی با اسب مقابل وزارت ورزش برگزار شد.
زمزمه‌هایی از تغییر سرپرست فدراسیون به گوش می‌رسد اما این انتظار جامعه سوارکاری از وزیر جدید تا کنون برآورد نشده است.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10736

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار