کسب 11 مدال رنگارنگ دختران وزنه بردار کردستانی در مسابقات کشوری

تیم وزنه برداری دختران کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور 6 مدال طلا ،2 نقره و سه مدال برنز را به دست آورد.

وزنه برداری دختران

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز؛ رقابت‌های وزنه برداری بانوان قهرمانی کشور در دره سنی مختلف به میزبانی اردبیل برگزار شد.در رده سنی نوجوانان دسته ۵۹ کیلوگرم مهنا عبدالهی وزنه بردار کردستانی در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۶۵ کیلو گرم به مقام اول رسید، در حرکت دو ضرب نیز وزنه ۸۱ کیلوگرم را بالای سر برد در این حرکت هم عنوان اول این دسته را بدست آورد و در مجمع با ۱۴۶ کیلو گرم سه مدال طلا این وزن را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.
شینا امانی رده سنی جوانان دسته 64 کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه 76 کیلوگرم به مقام اول رسید، در حرکت دو ضرب نیز با ثبت وزنه 93 کیلوگرم نیز مقام اول و مدال طلا را کسب کرد و در مجمع با 169 کیلوگرم سه مدال طلا این وزن را به دست آورد.
حسنا امیری وزنه بردار رده سنی نوجوانان در دسته 81+ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب با ثبت 81 کیلوگرم به مقام دوم و مدال نقره رسید، در حرکت دوضرب با 97 کیلوگرم دومین مدال نقره خود را کسب کرد و در مجموع با 178 کیلوگرم به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد.
در رده سنی نوجوانان دسته وزنی 81 کیلوگرم جوانا نمازی در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه 64 کیلوگرم به مدال برنز رسید و در مجموع نیز با 135 کیلوگرم یک مدال برنز دیگر را برای تیم کردستان کسب کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10393

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار