سکاندار هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی کردستان مشخص شد

پس از دو سال بلاتکلیفی و با رأی اعضای مجمع انتخابات مجتبی محمدی به عنوان رئیس هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کردستان انتخاب شد.

مجتبی محمدی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، انتخابات مجمع هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با حضور رئیس فدراسیون ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان ، اعضای مجمع و یک نامزد ریاست هیأت برگزار شد.
مجتبی محمدی تنها نامزد ریاست هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با اشاره سابقه این ورزش در استان به اقدامات خود در دوران سرپرستی این هیأت گفت: از همه شهرستانها و زورخانه های استان بازدید کرده است از نزدیک مشکلات و موانع این رشته ورزشی را مشاهده کرده است.
وی ادامه داد: مشکلات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را اولویت بندی کرده است که اولویت اول آن احداث آکادمی ورزش زورخانه ای در سنندج است که بتوانیم میزبان مسابقات کشوری و جهانی باشیم . در برخی از شهرستانها مانند مریوان ورزشکار مستعد فراوانی داریم اما متاسفانه گود زورخانه نداریم و یا در برخی شهرستانها زورخانه داریم اما ورزشکار نداریم ! برای حل این مشکل برنامه های داریم با کمک اداره کل ورزش جوانان به دنبال اجرای کردند آن هستیم.
محمدی مشکل بعدی ورزش زورخانه استان را فرسوده بودن زورخانه عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های بازسازی و تجهیز وسایل زورخانه های سطح است، فعال کردن هیأت های شهرستانی و برگزاری دورهای مربیگری، داوری و مرشدی از دیگر برنامه های وی بود.
در پایان سخنان تنها نامزد ریاست هیأت رأیگیری انجام شد و از 21 رأی ماخوذه مجتبی محمدی با کسب 21 رأی به عنوان رئیس چهار سال آینده هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کردستان انتخاب شد با رأی اعضای مجمع رئوف محمدی به عنوان نایب رئیس ، بهرام محمدی خزانه دار و اکبر محمدی، مهدی مندومی و بیژن دیوانی هم به به عنوان اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11059

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار